فیلم جوکر

فیلم جوکر (Joker) یک دستاورد هنری درجه یک است

بی‌تردید فیلم جوکر یکی از مورد انتظارترین آثار سال جاری است که در پاییز به صورت گسترده به سینماهای جهان خواهد آمد، اما پیش از آن در جشنواره‌های ونیز و تورنتو حضور دارد و کامرون بیلی، سرپرست و مدیر هنری جشنواره تورنتو، فیلم Joker را فوق‌العاده می‌داند.

بیلی در گفت‌وگویی با Toronto Sun فیلم جوکر با بازی واکین فینیکس را «فوق‌العاده» خوانده و این اثر را لایق اکران در بزرگ‌ترین و بهترین سالن جشنواره تورنتو امسال می‌داند. او در ادامه مصاحبه خود گفته فیلم Joker به کمیک‌ها وابسطه نیست و با یک داستان «اورجینال» مواجه هستیم، همچنین فیلم‌برداری اثر نیز چشم‌گیر است.

اول از همه باید بگویم که این فیلم عالی است؛ در نتیجه باید در بزرگ‌ترین سالن ما اکران شود. فیلم Joker در مقایسه با فیلم‌های کامیک‌بوکی و اختصاصی شخصیت Joker، اثری کاملا متفاوت است. روایت فیلم براساس داستانی هیجان‌انگیز نیست و یکی از بهترین بازیگران سینمای مدرن، واکین فینیکس در فیلم حضور دارد. همچنین -در این ساخته تاد فلیپس- شاهد هنرنمایی رابرت دانیرو، یکی از برترین بازیگران تمام دوران‌ها هم هستیم.

تم و مضمون فیلم نیز بسیار جالب بوده و رویکری خاص دارد. همان‌طور که می‌دانید داستان در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 جریان دارد و طی فیلم واقعا چنین چیزی را حس خواهید کرد (انگار در آن دوران ساخته شده است). اشاراتی به فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی» در فیلم جوکر خواهید دید و با اینکه به طور کلی با یک اثر عام‌پسند مواجه‌ایم، جاه‌طلبی در این فیلم موج می‌زند.

روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می‌داد فیلم‌نامه این اثر لو رفته و با یک جستوجوی ساده در اینترنت می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. تمامی افرادی که فیلم را دیده‌اند (مسئولان جشنواره تورنتو) یا کسانی که فیلم‌نامه تقریبا نهایی را مطالعه کرده‌اند بر روی اورجینال و تازه بودن داستان فیلم و تم خاص آن تاکید کرده‌اند.

نظر شما در مورد فیلم مستقل جوکر چیست؟ نظرات خود پیرامون این اثر را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وای دارم دیوونه میشم کسی فایل فیلم نامه رو داره؟آخه منبعی که لیک کرده الان اون سایت آپلودسنترش فایلشو برداشته!کسی می دونه تو کدوم سایت فایلو پیدا کنم کامنتای تمام افرادی که فیلم نامه رو خوندن می گفتن یک شاهکاره و اسکار رو شاخشه.چند تا از کامنتا تو ردیت اسپویل کرده بودن ولی الان هیچ جا نمیشه فیلم نامه رو پیدا کرد˚‧º·(˚ ˃̣̣̥⌓˂̣̣̥ )‧º·˚

  2. من هر چند که از فیلم های ترسناک واقعا می ترسم ولی دوست هم دارم ببینم

  3. من عاشق فیلم های ترسناکم لطفا بیشتر بسازین