سریال کریپتون (Krypton) پس از دو فصل لغو شد

شبکه سای فای تنها مدتی کوتاه پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم، سریال کریپتون (Krypton) را به صورت رسمی کنسل کرد. اتفاقی که باعث خشم طرفداران شده است.

سریال کریپتون که در اوایل پخش، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه سای فای تبدیل شده بود، طبق اعلام این شبکه، دیگر به پخش خود ادامه نخواهد داد.

سریال Krypton که یک نسخه فرعی از دنیای سوپرمن به حساب می‌آید، توانسته بود بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کند. این سریال برای روایت مناسب داستان و تیم بازیگری قدرتمندش شامل، شان سیپس، الیوت کووان، بلیک ریتسون، ایان مک‌الینی و کالین سالمون مورد تحسین قرار گرفت. داستان در زمان گذشته جریان داشت و ماجراجویی‌های ساکنان همان سیاره‌ای را دنبال می‌کرد که بعدها سوپرمن در آنجا به دنیا می‌آید.

این خبر در حالی منتشر شده است که شبکه و تیم سازنده قصد گسترش بیشتر سریال را داشتند. آن‌ها مدتی پیش اعلام کردند که در حال توسعه یک سریال دیگر بر اساس شخصیت لوبو (Lobo) هستند. لوبو در فصل دوم سریال معرفی شد و یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای دی سی به حساب می‌آید. با اینکه در سریال شاهد حضور شخصیت‌های محبوبی همچون جنرال زاد، آدام استرنج، برانیاک (Braniac) و دومزدی بودیم اما ظاهرا کافی نبوده که مخاطبان کافی را جذب آن کند و حالا نه تنها فصل سومی در کار نخواهد بود بلکه سریال‌های فرعی در حال توسعه نیز کنار گذاشته شده‌اند.

سریال کریپتون

فصل اول کریپتون برای سای فای یک پیروزی بزرگ بود اما فصل دوم، مطابق معمول، با افت شدید بیننده رو به رو شد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی ددلاین، فصل دوم نزدیک به 50 درصد افت بیننده داشته که اتفاق ناامیدکننده‌ای برای سازندگان این سریال پرخرج بوده است. سرنوشت این سریال دقیقا مشابه سریال فضای گسترده (The Expanse) شده است که پس از سه فصل کنسل شد اما سرویس آمازون آن را خریداری کرد و به زودی فصل پنجم آن را نیز منتشر می‌کند. طبق اعلام تهیه کنندگان کریپتون، آن‌ها تلاش خواهند کرد که سریال را به یکی از سرویس‌های بزرگ همانند نتفلیکس به فروش برسانند. اتفاقی که چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد اما پرخرج بودن سریال، یکی از فاکتورهایی است که شاید باعث شود شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

لغو سریال کریپتون باعث خشم طرفداران شده و آن‌ها با هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی، در حال اعتراض هستند.

وارنرمدیا به زودی سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) را افتتاح می‌کند که شامل دنیای دی سی هم خواهد شد. مشخص است که اگر این سریال شانسی برای احیا داشته باشد، در سرویس مذکور خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینهمه زحمت میکشن چرا لغو میکنین اخه؟؟