جوایز رویداد EISA 2019

تمامی جوایز رویداد EISA 2019 به گوشی‌های هوشمند چینی رسید

رویداد EISA 2019 (اتحادیه کارشناسان صوتی و تصویری) برگزار شد و جوایز این دوره را گوشی‌هایی از شرکت‌های هواوی٬ آنر٬ شیائومی و وان پلاس دریافت کرده‌اند.

با 61 مجله‌ی تخصصی از 29 کشور جهان (که همچنان هم در حال رشد است)٬ EISA بزرگ‌ترین همکاری تحریریه در دنیای الکترونیک مصرف کنندگان را به ارمغان آورده است. رویداد اتحادیه کارشناسان صوتی و تصویری برای سی و پنجمین سال برگزار شد که  شرکت‌های گوشی‌ساز چینی حضور فعالی را در بخش تلفن‌های هوشمند این رویداد جهانی داشتند. ضمنا تمامی جوایز این دوره نیز به گوشی‌های چینی رسید تا سایر رقبا خطر را جدی‌تر از همیشه در کنار خود احساس کنند.

برندگان جوایز رویداد EISA 2019

جایزه‌ی “Best Smartphone” رویداد EISA 2019 برای دومین سال پیاپی به یکی از گوشی‌های هواوی رسید. هواوی پی 30 پرو پس از آنکه سال گذشته این جایزه را پی 20 پرو دریافت کرده بود٬ حالا از آن خود کرده است. آخرین گوشی پرچمدار سری P هواوی برای تمامی بخش‌هایش ستایش شده است٬ اما مهم‌تر از همه باید به دوربین چهارگانه پشتی٬ تراشه‌ی قدرتمند و یک باتری با عمر طولانی اشاره کرد.

جوایز رویداد EISA 2019

یکی دیگر از گوشی‌های خانواده هواوی به نام آنر 20 پرو موفق به کسب جایزه “Lifestyle Phone” شده است. این گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای با گرادیان رنگی٬ دوربینی با سطح پرچمداران و قیمتی به معنای واقعی رقابتی در سطح میان رده‌ها برخوردار است.

جوایز رویداد EISA 2019

جایزه‌ی بعدی در بخش “Advanced Smartphone” به وان پلاس 7 پرو رسیده است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ٬855 تا 12 گیگابایت رم٬ حافظه‌ی داخلی UFS 3.0 و نمایشگر خمیده از دو طرف با یک دوربین پاپ آپ بهره می‌برد.

جوایز رویداد EISA 2019

و در انتها٬ در بخش گوشی‌های اقتصادی جایزه‌ی “Best Buy” یا بهترین خرید به گوشی شیائومی ردمی نوت 7 رسیده است. این گوشی با طراحی دو طرفه شیشه‌ای٬ تراشه اسنپدراگون ٬660 دوربین 48 مگاپیکسلی و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند هر رقیبی را از جلوی راه خود بردارد.

جوایز رویداد EISA 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من هی میگم اینا بازرو گرفتن کسی باور نمیکنه