تریلر داستانی Gears 5

تریلر داستانی Gears 5 منتشر شد [گیمزکام 2019]

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، تریلر داستانی Gears 5 منتشر شد. بازی Gears 5 پنجمین شماره از سری بازی‌های انحصاری و موفق مایکروسافت یعنی Gears of War است.

شاید بین تمام انحصاری‌های مایکروسافت، هیچ بازی‌ای به موفقیت و شهرت سری Halo نرسیده باشد. اما اگر بخواهیم از یک سری نام ببریم که بیش از هر سری دیگری توانسته به جایگاه بعضا افسانه‌ای Halo در میان ایکس باکس بازها نزدیک شود، احتمالا آن سری، سری Gears of War است. با وجود تمام سر و صداهایی که نسخه پنجم Gears of War یعنی Gears 5 در جامعه گیمینگ و مخصوصا بین ایکس باکس بازها و همینطور پی سی بازها به راه انداخته است، اما تا این لحظه هیچ اطلاعات قابل توجهی در رابطه با داستان این بازی منتشر نشده بود. تا اینکه سرانجام و در روز افتتاحیه نمایشگاه بسیار مهم گیمزکام (Gamescom) تریلر داستانی Gears 5 هم منتشر شد تا طرفداران این سری هم از خماری بیرون بیایند!

این تریلر داستانی، همانطور که از اسمش هم برمی‌آید، روی کمپین و بخش داستانی بازی گیرز 5 تمرکز دارد. در این تریلر، تمرکز بسیار زیادی روی شخصیت کِیت (Kait) شده است. همچنین در تریلر داستانی Gears 5 ترانه معروف Head Like A Hole از گروه Nine Inch Nails هم به گوش می‌رسد که حس و حال و فضای خاصی به تریلر داده است. در ادامه می‌توانید خودتان نیز این تریلر را مشاهده کنید:

باوجود اینکه هنوز چیز زیادی از کمپین یا همان بخش داستانی بازی Gears 5 در اختیار نداریم، اما حداقل چیزی که در این تریلر دیدیم، امیدوارکننده بنظر می‌رسد. برخی طرفداران سری بازی‌های Gears of War از کمپین Gears of War 4 رضایت چندانی نداشتند و حالا امیدوارند که در گیرز 5، کمپینی را تجربه کنند که ارزش این همه صبر آن‌ها را داشته باشد و مثل نسخه‌های ابتدایی سری Gears of War یک کمپین شوتر کلاسیک را برایشان به ارمغان بیاورد.

بازی Gears 5 قرار است ماه آینده و در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای کنسول ایکس باکس وان و همینطور پی سی منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این سبک بازی اصلا جال نمیکنم