گوشی بدون دکمه ال جی

تصاویر مربوط به پتنت گوشی بدون دکمه ال جی منتشر شد

پتنتی از گوشی بدون دکمه ال جی منتشر شده که یک گوشی با چهار دوربین پشتی و فاقد هرگونه کلید فیزیکی را به نمایش می‌گذارد.

بخش موبایل ال جی درآمد نگران کننده‌ای دارد، اما همواره نوآوری‌های جسورانه‌ی آن در بخش طراحی ستودنی است. به خصوص در گوشی‌های بالارده ال جی این موضوع مشهود است. امروز ما تصاویری از پتنت گوشی بدون دکمه ال جی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این پتنت یک گوشی بدون هرگونه دکمه‌ی فیزیکی را به نمایش می‌گذارد.

گوشی بدون دکمه ال جی

ال جی الکترونیک این پتنت را در اکتبر سال گذشته میلادی در دفتر حق مالکیت معنوی کره به ثبت رساند. این پتنت طرح اولیه‌ی یک گوشی با دوربین چهارگانه پشتی را به نمایش می‌گذارد که یک ناچ نیز در بالای نمایشگر آن برای حضور دوربین سلفی قرار دارد. تا به امروز ال جی دیوایسی با چهار دوربین پشتی را ارائه نکرده است. ال جی جی 8 و وی 50 که آخرین محصولات این شرکت هستند هم از دوربین سه‌گانه بهره می‌برند.

هیچ اسکنر اثر انگشتی روی قاب پشتی گوشی دیده نمی‌شود که این می‌تواند به معنای حضور آن در زیر نمایشگر گوشی باشد. یک اسپیکر، درگاه USB-C و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در زیر قاب قرار دارند. به جز این درگاه‌ها، هیچ کلید فیزیکی دیده نمی‌شود.

البته ال جی تنها شرکتی نیست که به دنبال ارائه یک گوشی بدون دکمه فیزیکی است. میزو زیرو نخستین گوشی بدون دکمه فیزیکی جهان است. ما همچنین باید به گوشی مفهومی ویوو اپکس نیز اشاره کنیم.

گوشی بدون دکمه ال جی رقیب میزو زیرو

گوشی بدون دکمه میزو زیرو

اما ال جی در همان روز پتنت دیگری را نیز در ارتباط با یک گوشی دیگر خود در KIPO به ثبت رسانده است. این گوشی از حاشیه‌های بسیار باریک و ناچ قطره‌ای کوچک در بالای صفحه بهره می‌برد و همچنین به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است. لبه‌های گوشی تیز و فرم کلی آن مستطیلی شکل است.

گوشی بدون دکمه ال جی

این گوشی برخلاف پتنت گوشی بدون دکمه ال جی ، دارای دکمه‌های فیزیکی مرسوم است. اطلاعات بیشتری از این دو دیوایس در دست نیست و مشخص نیست ال جی قصد داشته باشد تولید این دو طرح را عملی کند یا آن‌ها فقط در همین مرحله‌ی طرح اولیه باقی بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هی معلوم نیست کدومه

  2. اصلا قیافه نداره