نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس

فقط نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس در کره عرضه خواهد شد

ظاهرا مشکلاتی که برای نسخه معمولی +Galaxy Note 10 به وجود آمده، باعث شده تا سامسونگ مجبور شود فقط نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس را در کره به فروش برساند.

گرچه هنوز در بسیاری از نقاط جهان شبکه‌های 5G‌ هنوز راه اندازی نشده‌اند، اما پوشش سراسری از این شبکه در کره جنوبی راه اندازی شده و در حال حاضر بیش از 1 میلیون نفر گوشی های 5G دو برند ال جی و سامسونگ را خریداری کرده‌اند.

شرکت مخابراتی ورایزن مشغول فراهم آوردن تجهیزات مورد نیاز برای اتصال 5G است تا بتواند به کاربران خود ارائه کند، اما تا پیش از سال 2020 میلادی کاربران این شرکت مخابراتی قادر به استفاده از این فناوری ارتباطی نخواهند بود.

حداقل تا سه ماه آینده فقط نسخه 5G‌ گلکسی نوت 10 پلاس در کره فروخته می‌شود

در سمتی دیگر، در کره جنوبی این شبکه بسیار پیشرفته‌تر است، تا سامسونگ بتواند بر مشکل مخابراتی که نسخه 4G گوشی جدید خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند غلبه کرده و بتواند نسخه‌ی 5G آن را عرضه کند. این درحالیست که وزارت علوم و فناوری کره از سامسونگ درخواست کرده مشکلات نسخه‌ی 4G این گوشی را نیز برطرف کرده و در کره به فروش برساند، زیرا هنوز بسیاری از مناطق پوشش لازم را از فناوری 5G ندارند.

حداقل سه ماه طول می‌کشد تا سامسونگ بتواند تقاضای دولت را برآورده کند. بنابراین غول کره‌ای فعلا فقط نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس را در این کشور عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مشکل نیست حتما فکرای دیگه توی سرشه

  2. حالا این مشکل چی هست برای بقیه کشورا چی؟؟؟

  3. بیچاره ها گوشی خودشونم ندارن