بازی لیتل نایتمرز 2

بازی لیتل نایتمرز 2 (Little Nightmares 2) رسما معرفی شد [گیمزکام 2019]

بازی لیتل نایتمرز 2 در جریان رویداد گیمزکام 2019 با انتشار تریلری رسما معرفی شد. Little Nightmares 2 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2020 برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه شود.

شب گذشته و در جریان رویداد گیمزکام 2019 بازی لیتل نایتمرز 2 با انتشار تریلری کوتاه رسما معرفی شد. پس از موفقیت‌های نسخه ابتدایی این بازی در سال 2017، کاملا بدیهی بود که سازندگان فرمول بکار رفته در بازی Little Nightmares 2 را دوباره تکرار کنند. اتفاقی که این روزها برای هر بازی موفقی رخ می‌دهد. حالا و در حواشی گیمزکام 2019 کمپانی باندای نامکو رسما تایید کرد که Little Nightmares 2 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2020 میهمان پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ باشد.

در نسخه نخست شما نقش شخصیتی به اسم سیکس را بر عهده داشتید و باید ضمن عبور از سد پازل‌های پیش روی‌تان، بر وحشت حاکم در کشتی «ما» نیز غلبه می‌کردید. اما در نسخه دوم علاوه‌بر شخصیت سیکس، شاهد حضور کاراکتر جدیدی در بازی هستیم. سازندگان اعلام کرده‌اند که Little Nightmares 2 با حال و هوای مشابهی نسبت به نسخه ابتدایی توسعه یافته و بازهم قرار است میزبان بازیکنان در طبیعت بی‌رحم و ترسناک بازی باشد.

تریلر رونمایی بازی لیتل نایتمرز 2

به‌نظر می‌رسد که بازی کابوس های کوچک 2 یک تجربه دونفره باشد و شرایطی مشابه به بازی Unravel 2 را رقم بزند. تریلر معرفی آن به خوبی نشان می‌دهد که اتمسفر نسخه قبلی کاملا حفظ شده و المان‌های آشنای آن همچنان به چشم می‌رسد. با تمامی تمامی این اوصاف، باید گفت که نسخه دوم Little Nightmares 2 قرار است در سال 2020 و برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود؛ اگر چه تاکنون سازندگان هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر انتشار این بازی برای پلتفرم‌های نسل آینده نکرده‌اند اما می‌توان پیش‌بینی کرد که دومین نسخه از بازی لیتل نایتمرز یک تجربه میان‌نسلی است. شما می‌توانید اخبار گیمزکام 2019 را از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازی اتمسفر عالی داشت اما ازنظر پارل ها هیچ جوره به limbo و inside نمیرسید
    زمانی هم که به گیم پلی بد قلق بازی عادت میکردیم بازی تموم میشد
    از نوات مثبتش هم crossover
    بود که بین نسخه اصلی با dlc بازی داشت

  2. نسخه اولش کمبود پازل بود کلی چیز دوروبرت بود ولی کارای بصری داشتن … کلا باید فرار میکردی یا میپریدی… در این سبک از بازی inside باخت.. نسخه دومش هم می‌بازه…

  3. داستان نسخه قبلی با اینکه تکراری به نظر می رسید ( کابوس و بچه و این حرفا ) ولی بکر بود . فقط گیم پلیش یکم کوتاه بود

  4. نسخه اول این بازی بازی کردم و باید بگم فوق العاده بود

    توی گیم پلیش یه سری چالش های به نظر ساده اما سخت و در عین حال دوست داشتنی بود که باعث شد خیلی دوستش داشته باشم

    بهترین خبر گیمزکام 2019 برای من! ممنون بابت خبر