تریلر جدید گیم پلی بازی دث استرندینگ (Death Stranding) [گیمزکام 2019]

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی دث استرندینگ (Death Stranding)، ویدیو گیم پلی تازه‌ای از آن منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

بازی دث استرندینگ یکی از مورد انتظارترین آثار چند سال اخیر به حساب می‌آید و این تریلر جدید یک بار دیگر نشان می‌دهد که با یک اثر منحصر بفرد روبه رو هستیم.

تریلر با نمایی از شخصیت سم پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس آغاز می‌شود که در یک منطقه کوهستانی نشسته و نوزادی را بغل کرده است. نوزادی که به او کمک می‌کند تا هیولاها را شناسایی کند. شما در این ویدیو می‌توانید با تعدادی از مکانیک‌های گیم پلی بازی آشنا شوید.

سم با استفاده از یک نردبان بلند، در میان صخره‌ها پیش می‌رود و به یک ایستگاه می‌رسد. در آنجا یک هولوگرام، به او یک ماموریتی خاص می‌دهد. کمی جلوتر، سم به شکلی ناخواسته سقوط می‌کند و باعث ناراحتی نوزاد می‌شود. او در ادامه سعی می‌کند با تکان دادن‌ بچه، او را آرام کند. این موضوع نشان می‌دهد که کوجیما به جزئیات بازی توجه ویژه‌ای داشته و قصد دارد تجربه متفاوتی را برای بازیکنان رقم بزند.

ویدیو گیم پلی جدید بازی دث استرندینگ – Death Stranding

در بخشی از ویدیو می‌توانید مشاهده کنید که شخصیت اصلی در حال ادرار کردن است. به نظر می‌رسد که وجود چنین چیزی برای تزریق واقع‌گرایی به بازی نبوده و در پیشبرد قصه‌گویی و روند بازی تاثیر خواهد داشت. به همین دلیل است که در تریلر، یک قارچ بزرگ در آن ناحیه سبز می‌شود! به گفته کوجیما، اگر چند بازیکن در یک نقطه ادرار کنند، آن قارچ به وجود آمده، می‌تواند کارآمد باشد و حتی به عنوان یک اسلحه استفاده شود.

کوجیما تا اینجا تلاش کرده تا جزئیات زیادی از داستان بازی Death Stranding فاش نکند، اما به این نکته اشاره داشته که سم در تلاش است تا شهر‌های جدا افتاده را در یک جامعه روبه نابودی، به یکدیگر متصل کند. هیدئو کوجیما همچنین وعده حضور افتخاری چندین چهره سرشناس را در بازی داده است. علاوه‌بر این‌ها، چند بازیگر و کارگردان مطرح و مشهور از جمله مدس میکلسن، گیلرمو دل تورو، تروی بیکر، لئا سیدو، تامی ارل جنکینز و نیکلاس ویندینگ رفن نیز در این بازی به ایفای نقش می‌پردازند.

بازی Death Stranding در 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برای کنسول پلی‌ استیشن 4 عرضه خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که شاهد انتشار نسخه پی سی آن نیز باشیم.

برای اطلاع از تمامی اخبار و حواشی مهم گیمزکام 2019 طی روزهای آتی گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی یود اونجایی که بچهه افتاد گریه😂😂😂😂