نوکیا 7.2

طراحی دایره‌ای شکل دوربین نوکیا 7.2 تایید شد

گوشی نوکیا 7.2 – Nokia 7.2 در آینده نزدیک و در همایش IFA معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست، طراحی دوربین این دستگاه در بخش عقب به شکل دایره است.

در ماه جاری شاهد انتشار چند خبر درباره گوشی Nokia 7.2 در قالب صدور تاییدیه، رندرها و نتایج بنچمارک بودیم. در حال حاضر هم اطلاعات جدیدی در قالب یک توییت از سوی Joachim Kuss، مدیر ارتباطات گروه Zeiss درباره قابلیت تصویربرداری نوکیا 7.2 منتشر شد. اینطور که پیداست، تصویر منتشرشده پس از جلسه توجیهی با مطبوعات انتشار یافت و از قبل تعیین شده نبود، اما با گذشت مدت زمان اندکی حذف شد.

تصویر جدید نوکیا 7.2، تصاویر زنده منتشرشده مدتی قبل را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی جدید نوکیا دارای دوربین سه‌گانه بوده که از سنسور میانی 48 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید و یک سنسور سنجش عمق برای تصاویر پرتره تشکیل شده است. اینطور که پیداست، حلقه دور سنسورها بالاتر رفته و فضای مناسبی به منظور لمس حسگر اثر انگشت موجود در بخش عقب دستگاه فراهم شده است.

گوشی نوکیا 7.2

انتظار می‌رود گوشی نوکیا 7.2 در ماه آینده و در طول همایش IFA در کنار نوکیا 6.2 معرفی شود. بر اساس اطلاعات موجود، Nokia 7.2 مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم است. همچنین برخی شایعات نشان می‌دهند که این دستگاه دارای نمایشگر 6.2 اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس و باتری 3500 میلی‌آمپر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحی خیلی جالبی نداره واقعا

  2. یا خدا،واقعا زیباست .انصافا عجب طراحی خاص و زیبایی داره!
    بر خلاف سامسونگ و شیائومی بنجل که میانرده های تکراری و خسته کننده تولید کردن
    این نوکیا 7.2شاهکار طراحی و زیبایی را با هم داره .حتم دارم بهترین میان رده سال لقب میگیره