طراحی لنوو ای 6 نوت

طراحی لنوو ای 6 نوت در رندرهای خبری به نمایش درآمد

اخیرا برخی از مشخصات گوشی اقتصادی لنوو ای ۶ نوت (Lenovo A6 Note)، از طریق گیک‌بنچ فاش شد. حالا با انتشار رندرهای خبری، طراحی لنوو ای 6 نوت هم آشکار شده است.

این گوشی هوشمند به تازگی، تاییدیه رگولاتوری تایلند را دریافت کرد؛ نشانه‌ای از اینکه در آینده نزدیک، وارد بازار خواهد شد. اما از همین حالا، می‌توانیم با طراحی لنوو ای 6 نوت هم آشنا شویم؛ آن هم به لطف تصاویر مطبوعاتی که نائب رئیس کمپانی چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است.

طراحی لنوو ای 6 نوت

مولفه‌های طراحی لنوو ای 6 نوت : ناچ قطره‌ای و دوربین دوگانه عمودی

این رندرها، لنوو A6 نوت را در دو رنگ آبی و مشکی و با ناچ قطره‌ای نشان می‌دهند. دوربین دوگانه در پشت دستگاه، با فلاش LED همراهی می‌شود و با فاصله کمی، حسگر اثر انگشت را می‌توان دید.

همچنین دور ماژول دوربین نسخه مشکی رنگ، یک نوار طلایی وجود دارد که زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. از جنس پنل پشتی مطمئن نیستیم؛ ولی به نظر می‌رسد پلاستیکی باشد.

طراحی لنوو ای 6 نوت

دکمه‌های کنترل صدا و پاور، در سمت راست فریم گوشی و خشاب سیم کارت، در سمت چپ قرار دارد. در لبه پایینی لنوو A6 Note ، یک درگاه USB در بین دو گریل دیده می‌شود؛ احتمالا یکی برای میکروفن و دیگری برای اسپیکر است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در لبه فوقانی جای دارد.

اما فارغ از طراحی، نتایج بنچمارک Geekbench از وجود حافظه رم 3 گیگابایتی، تراشه هلیو P22 مدیاتک و سیستم عامل اندروید 9 پای در دستگاه خبر می‌دهد. البته لنوو هنوز تاریخی را برای رونمایی از این گوشی اقتصادی اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*