آنر 20 اس

گوشی آنر 20 اس در لیست کنسول توسعه‌دهندگان گوگل پلی ظاهر شد

گوشی آنر 20 اس – Honor 20S در لیست مربوط به توسعه‌دهندگان گوگل پلی ظاهر شده و به نظر می‌رسد به عنوان جدیدترین مدل سری آنر 20 معرفی خواهد شد.

آنر قصد دارد گوشی جدید آنر 20 اس  را به عنوان مدل چهارم گوشی های سری 20، معرفی کند. با کمال تعجب، تصویر منتشرشده از گوشی نشان می‌دهد که همانند آنر 20 و 20 پرو دارای حفره روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور سلفی نبوده و به جای آن، مجهز به ناچ قطره آب است.

آنر 20 اس

گوشی جدید آنر مجهز به نمایشگر 6 اینچ با 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایت است. همچنین در لیست موردنظر، مشخص شده که سیستم عامل اندروید 10 را اجرا خواهد کرد. اطلاعات موجود در لیست کنسول توسعه‌دهندگان گوگل پلی نشان می‌دهد که آنر 20 اس مجهز به حسگر اثر انگشت است، اما اطلاعاتی درباره موقعیت قرارگیری آن در دست نیست. برخلاف گوشی های آنر 20 و 20 پرو که حسگر اثر انگشتشان در قسمت کناری اسمارت فون قرار دارد، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد حسگر اثر انگشت Honor 20S درون صفحه نمایش خواهد بود.

آنر 20 اس

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این گوشی موبایل منتشر نشده است، اما بر اساس شایعات منتشرشده، این گوشی با تراشه کایرین 810 وارد بازار خواهد شد و احتمالا مجهز به دوربین چهارگانه است. قطعا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.