تولید سوزوکی

تولید سوزوکی در ایران خودرو به صفر رسید

طبق آمار ماهانه گروه خودروسازی ایران خودرو میزان فروش و تولید سوزوکی در این شرکت خودروسازی داخلی به صفر رسیده است و فقط یک دستگاه باقی‌مانده از این خودرو در مردادماه به بازار عرضه شد.

آمار فروش ایران خودرو برای مرداد سال 98 نشان می‌دهد که میزان تولید و فروش 10 گروه خودرویی این شرکت خودروسازی در یک سطح ثابت جای گرفته است. طبق آمار میزان کل تولیدات ایران خودرو از ابتدای سال 98 تا پایان مرداد در مجموع حدود 136 هزار و 307 دستگاه بوده است که حدود 8 هزار و 158 دستگاه خودرو تجاری نشده در سایت‌ها نیز به تولید رسیده است. از نظر ریالی نیز فروش محصولات ایران خودرو در مردادماه نسبت به تیرماه با رشد 10.7 درصدی همراه بوده است و از 1.6 هزار میلیارد تومان به 1.8 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

پایان تولید سوزوکی در ایران خودرو

بر اساس گزارشی که در سایت کدال منتشر شده است، ایران خودرو در مرداد ماه حدود 29 هزار و 576 دستگاه در گروه‌های خودرویی مختلف به تولید رسانده است که نسبت به تیرماه افزایش 438 دستگاهی را شاهد هستیم، اما از لحاظ فروش این شرکت با افت روبه‌رو شده و نسبت به تیرماه حدود 183 دستگاه خودرو کمتر به فروش رسانده است. همچنین آمار فروش ماهانه ایران خودرو در تیر و مرداد 98 نشان می‌دهد تولید سوزوکی در این شرکت به صفر رسیده است و فقط یک دستگاه که آن هم در خط تولید ایران خودرو باقی مانده بود در این ماه به بازار عرضه شد. با توجه به چنین آماری می‌توان گفت که به نوعی تولید این خودرو در ایران خودرو به پایان رسیده است.

تولید سوزوکی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نویسنده عزیز این مطلب،من خودم شاغل در ایرانخودرو خراسان هستم
    سوزوکی از زمستان سال ۹۷ توقف تولید خورد بدلیل تحریم ها،فقط ۴۶ دستگاه بود که اونم در بهار سال ۹۸ تولید کردیم و عکس یادگاری گرفتیم با آخرین بدنه
    الانم حول و حولش ۲۰ دستگاه داخل پارکینگ هست و مطمئنا اونا رو وقتی وارد بازار کنن،مردم و سایت کدال باز فکر میکنن که دوباره سوزوکی برگشته

  2. یعنی دیگه تولید نمی شه !!!!

  3. اگر ورشکسته شه چی میشه ؟؟

  4. همه علاعم نشان دهنده درجا زدن این شرکته