تصویر تبلیغاتی گوشی هواوی میت 30 پرو با دوربین چهارگانه منتشر شد

شایعات زیادی درباره دوربین گوشی هواوی میت 30 پرو – Huawei Mate 30 Pro منتشر شد، اما در نهایت مشخص شد هواوی میت ۳۰ پرو مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود.

تصویر تبلیغاتی هواوی میت 30 پرو منتشر شده و نمای دیگری از دوربین چهارگانه را نشان می‌دهد که در یک ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. چندی قبل شاهد انتشار رندرهایی از میت 30 پرو بودیم که وجود دوربین سه‌گانه در بخش عقب را نشان می‌داد، اما این گوشی موبایل مجهز به دوربین چهارگانه است. گوشی هوشمند هواوی پی 30 مجهز به دوربین سه‌گانه و یک فلاش ال ای دی در یک ماژول چهارگوش بود، اما در تصویر پایین مشخص است که فلاش ال ای دی میت 30 پرو در کنار ماژول دایره‌ای شکل قرار دارد. گوشی پی 30 دارای سنسورهای اولترا واید، واید و تله فوتو است، اما سنسور چهارم Huawei Mate 30 Pro می‌تواند یک سنسور 3 بعدی همانند ToF باشد.

هواوی میت 30 پرو

از اطلاعات منتشرشده در گذشته می‌دانیم که گوشی جدید هواوی دارای دو سنسور بزرگ با سایز 1/1.55 اینچ برای سنسور میانی و 1/1.7 اینچ برای سنسور اولترا واید است. سنسور سوم هم یک ماژول زوم پریسکوپ 5X خواهد بود. این اسمارت فون از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می‌کند و در شارژ بیسیم هم به 27 وات افزایش یافته است؛ بد نیست بدانید با شارژر وایرلس 30 وات که اخیرا مجوز خود را از FCC دریافت کرد هم مطابقت دارد. در هر صورت می‌توان گفت که به عنوان سریع‌ترین شارژر وایرلس شناخته می‌شود. در این تصویر تبلیغاتی به وضوح می‌توان نام تراشه کایرین 990 را مشاهده کرد؛ این موضوع در گذشته به صورت رسمی تایید شده بود. گوشی Huawei Mate 30 Pro به صورت رسمی در 15 شهریور (6 سپتامبر) معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. طرفدارای سامسونگ و ایفون از الان ریدن به خودشون… شک نکینن میت 30پرو… پوز همه رقیباشو به خاک میماله.اگه طراحی دوربین این زشته برید ایفون امسالو که میاد ببینید یکم بخندیم 😅😜 سامسونگ که بماند از طراحی دوربین نوت دوسال پیش هر سال یه دوربین میزنه بغلش

  2. طراحی فوق العاده قدیمی و بدی داره،لنز اندازه یه تپه بیرون زده

  3. خخخخ.طراحی ماژول دوربین های پشت گوشی دقیقا از گوشی نوکیا سری لومیا 830کپی برداری کرده. امان از این هواوی بنجل بدرد نخور
    پردازنده اش هم که نیاز به تعریف نداره
    لااقل پردازنده اسنپدراگون 850اگه داشت باز یه چیزی
    اها یادم رفت تحریم شده و دیگه پردازنده کایرین چند وقت دیگه نمیتونه بسازه
    مبارک اشغال پرست باشه

  4. به نظر گوشی معرکه ای میاد