ریلمی ایکس تی

نگاهی به تصاویر هندزآن و مشخصات ریلمی ایکس تی (Realme XT)

پس از رندرهای رسمی، حالا اطلاعاتی از مشخصات ریلمی ایکس تی (Realme XT) هم منتشر شده است. در ادامه، می‌توانید تصاویر واقعی این گوشی هوشمند را نیز تماشا کنید.

به تازگی برخی از اهالی رسانه در چین، به مراسمی برای پیش‌نمایش ریلمی XT دعوت شدند و عکس‌های هندزآن گوشی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کردند. حالا جزئیات بیشتری از مشخصات ریلمی ایکس تی به دست آورده‌ایم و تصویر روشن‌تری هم از طراحی این گجت داریم.

مشخصات ریلمی ایکس تی

در نگاه اول، این گوشی را می‌توان نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ریلمی 5 پرو توصیف کرد. مهم‌ترین ویژگی ارتقا یافته‌ی ریلمی ایکس تی، دوربین اصلی آن است که به عنوان نخستین محصول کمپانی، سنسور 64 مگاپیکسلی دارد. سایر اجزای دوربین چهارگانه، همان‌هایی هستند که در ریلمی 5 پرو هم وجود داشت؛ یعنی دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر از نزدیک و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی.

به نظر می‌رسد پنل پشتی دستگاه مانند مدل‌های ریلمی ایکس و ریلمی 5، جنس پلاستیکی داشته باشد؛ زیرا این کمپانی تلاش می‌کند محصولات مقرون به صرفه‌ای ارائه دهد و وجود پنلی از گوریلا گلس، می‌تواند هزینه‌ی تولید اضافه‌ای را تحمیل کند.

از دیگر مشخصات گوشی جدید ریلمی باید به تراشه اسنپدراگون 712 کوالکام، حافظه 128/8 گیگابایتی، اندروید 9 پای در پوسته‌ای از ColorOS 6 و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات اشاره کنیم.

تصاویر هندزآن گوشی ریلمی ایکس تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*