گوشی ویوو زد 1 ایکس

مشخصات گوشی ویوو زد 1 ایکس افشا شد؛ دوربین سه‌گانه و تراشه اسنپدراگون 712

مشخصات گوشی ویوو زد 1 ایکس (Vivo Z1x) که به زودی معرفی می‌شود، افشا شد. گوشی جدید ویوو مجهز به دوربین سه‌گانه و تراشه اسنپدراگون 712 خواهد بود.

شرکت Vivo قصد دارد گوشی ویوو زد 1 ایکس را در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) معرفی کند. در حال حاضر این کمپانی برخی مشخصات گوشی جدید خود، همانند صفحه نمایش ناچ، حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، دوربین سه‌گانه و پشتیبانی از FlashCharge را اعلام کرده است. هم اکنون به لطف یک منبع معتبر با مشخصات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

گوشی ویوو زد 1 ایکس

گوشی ویوو زد 1 ایکس (Vivo Z1x) مجهز به نمایشگر 6.38 اینچ سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. همچنین از تراشه کوالکام اسنپدراگون 712 و 6 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. احتمالا این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید پای بوده و در دو مدل متفاوت ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود. گوشی Vivo Z1x در بخش عقب دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل (Sony IMX582) و دو سنسور سنجش عمق و اولترا واید خواهد بود. بد نیست بدانید که این گجت در بخش جلو هم مجهز به سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی‌ست.

گوشی هوشمند جدید ویوو حداقل در دو رنگ متفاوت و مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 وات (FlashCharge)، عرضه خواهد شد. ما می‌دانیم که Vivo Z1x از طریق Flipkart در کشور هند به فروش خواهد رسید، اما اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس نیست.