نسخه بسکتبالی آنر بند 5

نسخه بسکتبالی آنر بند 5 با یادآوری معجزه‌ای در NBA معرفی شد

برند آنر با انتشار یک پوستر، نسخه بسکتبالی آنر بند 5 (Honor Band 5 basketball version) را معرفی کرد. این پوستر یادآور 35 ثانیه تکرار نشدنی در تاریخ NBA است.

در پوستر نسخه بسکتبالی آنر بند 5 عبارتی دیده می‌شود که ظاهرا به همکاری یکی از ستارگان سابق ان بی ای، تریسی مک‌گریدی با کمپانی چینی اشاره دارد: 35 ثانیه و 13 امتیاز.

ماجرا به 9 دسامبر سال 2004 بازمی‌گردد؛ هنگامی که هیوستون راکتس به 13 امتیاز برای غلبه بر سن‌آنتونیو اسپرز نیاز داشت و در 35 ثانیه پایانی مسابقه، تمام امتیازات لازم را کسب کرد تا 81 بر 80 پیروز شود. عجیب اینکه هر 13 امتیاز را یک مرد برای راکتس به دست آورد: تریسی مک گریدی!

این اتفاق را یکی از بزرگ‌ترین معجزه‌های NBA در قرن بیست و یکم می‌دانند. عملکرد کم‌نظیر او در این بازی شامل کسب 33 امتیاز، 8 ریباند و 2 پاس منجر به امتیاز می‌شد.

نسخه بسکتبالی آنر بند 5

البته همکاری مک‌گریدی با آنر در عرضه‌ی نسخه بسکتبالی آنر بند ۵ به طور رسمی تایید نشده است و فقط از روی پوستر چنین چیزی به ذهن می‌رسد. در حال حاضر، امکان پیش‌خرید این گجت از طریق فروشگاه آنلاین JD وجود دارد؛ اما قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

ظاهرا نسخه بسکتبالی آنر بند 5 از تشخیص حالت‌های حرفه‌ای دویدن و تست‌های پیشرفته بسکتبال پشتیبانی می‌کند. فروش رسمی این گجت پوشیدنی از 14 شهریور (5 سپتامبر) آغاز خواهد شد و احتمالا گوشی آنر 20 اس هم آن را همراهی خواهد کرد.