سونی اکسپریا 2

تصاویر مطبوعاتی سونی اکسپریا ۲ به بیرون درز کرد

احتمالا در IFA 2019 شاهد رونمایی از جانشین اکسپریا ۱ خواهیم بود. در آستانه گشایش این نمایشگاه، می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به تصاویر مطبوعاتی سونی اکسپریا ۲ (Sony Xperia 2) تا با چهره‌ی این پرچمدار آشنا شویم.

از لحاظ ظاهری، این گوشی هوشمند مشابه اکسپریا 1 جلوه می‌کند؛ با این تفاوت که مکان قرارگیری دوربین‌های عقب، بخش فوقانی سمت چپ پنل است. تصاویر مطبوعاتی سونی اکسپریا ۲ موقعیت حسگر اثر انگشت را در کناره‌ی سمت راست دستگاه نشان می‌دهند. ظاهرا ترتیب دکمه‌های کنترل صدا، پاور و دوربین نیز بدون تغییر باقی مانده است.

این بار هیچ اطلاعات لو رفته‌ای از مشخصات فنی سونی اکسپریا 2 نداریم؛ اما پیش‌تر وجود نمایشگری با وضوح 3840 در 1644 در دستگاهی با شماره مدل J8010 (که گمان می‌رود همین گوشی باشد)، تایید شده بود. ناگفته نماند که صفحه نمایش سونی اکسپریا وان نیز رزولوشن مشابهی دارد.

البته شایعاتی هم از نام اکسپریا 1R و وضوح شگفت‌انگیز 5040 در 2160 پیکسل (5K) آن به گوشی می‌رسد. کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه IFA 2019 روز 14 شهریور برگزار خواهد شد و باید دید کمپانی ژاپنی چه گجت هایی را برای رونمایی، با خود به برلین خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایول واقعا زیباست،طراحی خاص و زیبا و اصیل ژاپنی
    بنده هم منتظر رونمایی از این شاهکار سونی هستم
    سونی جان پایدار باشی