ردمی نوت 8 پرو

ویدیویی از تست مقاومت عجیب شیائومی ردمی نوت 8 پرو منتشر شد!

به تازگی ویدیویی از تست مقاومت شیائومی ردمی نوت ۸ پرو منتشر شده است. در این ویدیو یک فرد وزنه‌بردار، حین نگه داشتن وزنه، روی دو گوشی ردمی نوت 8 پرو پا می‌گذارد!

شیائومی ردمی نوت 8 پرو دو روز پیش به عنوان نخستین گوشی موبایل با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد. علاوه بر داشتن یک دوربین موبایل با رزولوشنی باورنکردنی، توان پردازشی بالا را نیز باید یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی دانست. بر اساس ویدیوی تازه منتشر شده توسط شرکت ردمی به عنوان زیر شاخه‌ای از شرکت شیائومی، داشتن مقاومت بالا در برابر فشار، یکی دیگر از قابلیت‌های ردمی نوت 8 به شمار می‌رود.

شیائومی تست‌های عجیبی روی گوشی های هوشمندش انجام می‌دهد! به عنوان نمونه، این شرکت بعد از این که شیائومی ردمی نوت 7 را برای عکاسی به ارتفاع 31 هزار متری زمین فرستاد، در یک تست مقاومت، یک هندوانه را با استفاده از این گوشی شکافت! در ویدیویی که شرکت به تازگی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، شاهد یک تست مقاومت عجیب دیگر، این مرتبه روی گوشی ردمی نوت ۸ پرو هستیم.

در این ویدیو، یک فرد وزنه‌بردار روی یک جفت گوشی ردمی نوت 8 پرو ایستاده و سپس یک وزنه 90 کیلوگرمی را بالای سر می‌برد. از وزن بالای خود فرد وزنه‌بردار نباید غافل شد. بعد از اتمام کار، مشخص شد گوشی از زیر این همه فشار جان سالم به در برده و نمایشگر بدون مشکل کار می‌کند.

تست مقاومت عجیب ردمی نوت 8 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ویدیو های دیگه هم هست از تست مقاومت این گوشی.بعدشم گوشی شاخیه تو رنج قیمت خودش نمیدونم چرا این قد حسود زیاد داره و شیائومی رو میکوبن…..این گوشیش عالیه.مثل سری آ سامسونگ پشتش پلاستیکی نیست.شیشه هستش و پر مقاومت

  2. واقعا که خیلی اسکل تشریف دارید.اقا 100کیلو نه 70کیلو. 70کیلو نه 50کیلو.50کیلو نه 40کیلو.گوشی سامسونگ با همچین فشاری از هم میپاچه با اون قیمتش.تخت هم باشه باید یه فشاری به شیشه بیاد یا نه؟ کلا قبل از خوندن قانون فیزیک مهندس بازی در نیارید.

  3. بعدش هم اینکه قسمت پای انسان نرم و فشار و وزن وارد به انسان بین دو پای انسان تقسیم میشه
    یعنی وزن وزنه و وزن انسان اگه 200کیلو گرم باشه به هر نیمه بدن انسان 100کیلو فشار وارد میشه پس فشار وارده بر گوشی به صورت مستقیم تنها 100کیلو وارد شده

  4. گوشی چون مسطح و تخت هست باید هم چیزیش نشه.گوشی اگه راست میگن وزنه 90کیلوگرمی مستقیم و به ارامی بزارن روی گوشی بعد چند ثانیه بنجل بودن گوشی های شیائومی متقلب مشخص میشه

  5. چقدر آماتور و خنک،روی سطح مسطح و 5 ثانیه فشار