گلکسی ای 70

نتایج بنچمارک گلکسی A71 سامسونگ در گیک بنچ مشخصات این گوشی را فاش کرد

دستگاهی در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده شده که گمان می‌رود سامسونگ گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) باشد. نتایج بنچمارک گلکسی A71 برخی از مشخصات آن را هم فاش کرده است.

این اطلاعات از گوشی جدید سامسونگ، در حالی بیرون آمده که هنوز منتظر افشای جزئیات بیشتری از گلکسی A70s (نسخه ارتقا یافته‌ی گلکسی ای 70) هستیم. نتایج بنچمارک گلکسی A71 خبر می‌دهد که این گوشی هوشمند، دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 675 است. البته Geekbench سابقه‌ی نام بردن اشتباه از تراشه‌ها را دارد و نمی‌توانیم از وجود این چیپست در دستگاه، مطمئن باشیم.

بنچمارک گلکسی A71

به هر حال این گوشی با شماره مدل SM-A715F در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ، 2540 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 7081 امتیاز کسب کرد. نتایج در قیاس با بنچمارک گلکسی ای 70 اس، عملکرد بهتری را نشان می‌دهد و شاید پای تراشه سری 7 اسنپدراگون در میان باشد.

در این فهرست، نام سیستم عامل اندروید 10 هم دیده می‌شود که احتمالا با نسخه جدید رابط کاربری OneUI همراه است. گزارش‌های قبلی، مدعی عرضه‌ی سامسونگ گلکسی ای 71 در بهار سال 2020، همراه با گلکسی ای 91 بودند؛ پس شاید برای ملاقات این دو گجت، باید مدتی طولانی در انتظار بمانیم.