گوشی موبایل هواوی آنر 20 اس

گوشی موبایل هواوی آنر 20 اس مجهز به تراشه کایرین 810 معرفی شد

گوشی موبایل هواوی آنر 20 اس (Huawei Honor 20S) مجهز به تراشه کایرین 810 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آنر ۲۰ اس بیشتر آشنا شوید.

گوشی موبایل هواوی آنر 20 اس رسما معرفی شد. این گوشی در واقع همان آنر 20 با تراشه‌ای متفاوت٬ یک دوربین کمتر و البته برچسب قیمتی به مراتب پایین‌تر است. این گوشی به جای تراشه‌ی 7 نانومتری و پرچمدار کایرین ٬980 به تراشه میان‌رده‌تر کایرین 810 مجهز بوده و پردازشگر گرافیکی آن با تغییری اساسی از Mali-G52 MP6 به Mali-G76 MP10 تنزل پیدا کرده است. پردازنده‌ی آن نیز با دو هسته‌ی Cortex-A76 (به جای 4 هسته) و شش هسته‌ی A55 کاهش عملکرد زیادی را تجربه می‌کند. 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 یا 8 گیگابایت رم نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ هرچند توجه داشته باشید که در اینجا خبری از اسلات کارت میکرو اس دی روی آن نیست.

مشخصات فنی

یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 همچنان به عنوان سنسور اصلی دوربین‌های این گوشی فعالیت می‌کند٬ با این حال یکی از دوربین‌ها حذف شده تا تعداد آن‌ها به 3 دوربین برسد. این تراشه همچنین قادر به فیلمبرداری با ظرفیت حداکثری 1080 پیکسل/30 فریم بر ثانیه است و این به معنای پشتیبانی نکردن از فیلمبرداری 4K خواهد بود.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار سنسور اصلی دوربین این گوشی قرار دارند. این درحالیست که سنسور فوق عریض نسخه اصلی آنر 20 یک سنسور 16 مگاپیکسلی بود و همچنین سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را نیز نمی‌توان در گوشی هواوی آنر 20 اس یافت. البته در اینجا NPU (واحد پردازش مبتنی بر شبکه عصبی) سخت افزاری به کار رفته در تراشه‌ی کایرین ٬810 حالت شب مبتنی بر هوش مصنوعی Super Night Scene را ارائه می‌کند تا همچنان دوربین‌های این گوشی قادر به ثبت عکس‌های جذابی باشد.

گوشی موبایل هواوی آنر 20 اس

گوشی Honor 20S دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در حفره‌ی بالای نمایشگر خود است. هم دوربین اصلی پشتی و هم دوربین سلفی این گوشی از پیکسل باینینگ پشتیبانی کرده و دارای اندازه پیکسل‌های 0.8 میکرون پیکسلی است. نمایشگر این گوشی 6.26 اینچی از نوع IPS LCD بوده٬ وضوح آن فول اچ دی پلاس است . پشتیبانی 96 درصدی از فضای رنگی NTSC را ارائه می‌کند. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز در قاب کناری گوشی گنجانده شده است.

یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب گوشی جدید آنر گنجانده شده است که از فناوری شارژ 20 وات (نسبتا کمتر از شارژ 22.5 وات در نسخه اصلی آنر 20) پشتیبانی می‌کند.

قیمت هواوی آنر 20 اس

هم اکنون پیش‌فروش این گجت آغاز شده است. قیمت مدل پایه این دیوایس با 6 گیگ رم و 128 گیگ فضای ذخیره سازی 265 دلار بوده٬ در کالی که برای خرید نسخه‌ی مجهز به رم 8 گیگابایتی آن باید چند ده دلار بیشتر بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه تراشه هفت نانومتری810زوره از فیلم برداری4k پشتیبانی نکنه

  2. تراشه عالیه ولی خدایی شارژ گوشیو خیلی زود میبره