گوگل پیکسل 4

2 ویدیوی جدید از گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس ال منتشر شد

ویدیوهای جدید منتشرشده از گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس ال اطلاعات خوبی را به ما می‌دهند. به نظر می‌رسد وجود ماژول دوربین دوگانه در Google Pixel 4 تایید شده است.

دو ویدیوی جدید منتشرشده از گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد، اطلاعات جالبی از نمایشگر و سایر ویژگی‌های آن در اختیار ما قرار می‌دهد. اولین کلیپ 11 ثانیه‌ای که از یک خرده‌فروشی واقع در مالزی تهیه شده به خوبی شایعات منتشرشده قبلی مبنی بر وجود حاشیه در قسمت بالا را تایید می‌کند. همچنین ماژول مربع شکل در بخش عقب که مکان قرارگیری دوربین دوگانه بوده هم به خوبی مشخص است.

گوشی گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس ال از سیستم جدیدی برای تشخیص چهره و حرکت Soli Motion برخوردار هستند. همچنین شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که صفحه نمایش این گجت دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. از نظر طراحی می‌توان گفت که اطراف گوشی، مات بوده و این در حالی‌ست که بخش عقب به صورت کاملا براق و دارای نشان گوگل است.

فایل ویدیویی دوم هم نسخه سفید گوشی را به ما نشان می‌دهد. همچنین ویژگی‌های بیشتری از رابط کاربری اندروید 10 و نمایی کوتاه از دوربین را در انتها می‌توان دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام .نوشته اید دو دوربین داره در صورتی که داخل ویدئو دوم به وضوع دوربین سوم دیده میشه