تی سی ال Plex

نگاهی به تی سی ال Plex ؛ اولین گوشی هوشمند کمپانی TCL (گجت تی وی)

گوشی هوشمند تی سی ال پلکس (TCL PLEX) به عنوان اولین اسمارت فون این شرکت در IFA 2019 معرفی شد. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه گوشی تی سی ال Plex را مشاهده می‌کنید.

گوشی هوشمند تی سی ال پلکس (TCL Plex) در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد. این گوشی به عنوان اولین اسمارت فون کمپانی چینی TCL شناخته می‌شود. شرکت تی سی ال پیش از این با محصولات الکترونیکی دیگر و لوازم خانگی شناخته شده بود، اما حالا این کمپانی وارد بازار موبایل هم شده و اولین گوشی هوشمند خود را با نام PLEX با صفحه نمایش 6.53 اینچ و تراشه اسنپدراگون 675 معرفی کرده است.

تی سی ال پلکس یک گوشی پرچمدار نیست و باید آن را جزو میان رده‌ها به حساب بیاوریم. باتری 3820 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 3.0، دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات تی سی ال Plex محسوب می‌شوند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست و باید منتظر جزئیات بیشتری باشیم. در نهایت شما را دعوت می‌کنیم ویدیوی بررسی اولیه و آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های اولین گوشی هوشمند TCL را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی نگاه اولیه به تی سی ال Plex

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چون اولین گوشی هوشمندشونه روش تلاش زیادی کردند

  2. اولین گوشی شونه یعنی ? ظاهرش ک خوبه

  3. طراحی قاب پشتش رو خیلی دوست داشتم
    و اینکه واسه کانکت شدن به هر چیزی اونم باید ساخت tclباشه مسخرس

    صدای گویندهذخیلی خوبه