تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30

تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30 خبر از عرضه این گوشی‌ها در چهار مدل می‌دهد

تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) توسط یک افشاگر منتشر شد. این تصاویر به عرضه‌ی گوشی‌های سری میت ۳۰ در چهار مدل مختلف اشاره دارند.

گوشی‌های خانواده میت 30 هواوی 19 سپتامبر (28 شهریور) رسما معرفی می‌شوند٬ اما سه روز قبل از آن شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30 توسط ایوان بلس در حساب کاربری توییتری این شرکت هستیم.

هواوی میت 30 پرو

تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30

در تصاویری که امروز منتشر شده٬ یک ماژول گرد دوربین را در پشت قاب دیوایس می‌بینیم که یک حلقه‌ی بزرگ دور آن قرار دارد. پیکربندی دوربین‌های این ماژول شامل یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با فناوری پیکسل باینینگ 4 در ٬1 یک سنسور 40 مگاپیکسلی جدید٬ یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بهره‌گیری از زوم 3 برابری اپتیکال و یک سنسور وقت پرواز برای بهبود افکت بوکه در تصاویر است.

گفته می‌شود یک فلاش زنون این دوربین‌ها را همراهی می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه مجهز به لنز فوق عریض قرار دارد. این دو٬ درون بریدگی عریضی در بالای نمایشگر قرار دارند که می‌تواند به حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی در این گوشی اشاره داشته باشد. این گوشی از یک نمایشگر 6.8 اینچی آبشاری بهره می‌برد که دارای لبه‌های خمیده‌ای است. نرخ رفرش این نمایشگر مشخص نیست٬ اما وضوح آن 2400 در 1176 پیکسل است. در داخل این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت نیز به کار رفته است.

تراشه‌ی کایرین 990 5G قدرتبخش این گوشی خواهد بود. پیکربندی پایه این دیوایس نیز هنوز مشخص نیست٬ اما عرضه‌ی یک نسخه با 8 گیگ رم و 512 گیگ فضای ذخیره سازی قابل حدس است. رابط کاربری EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید 10 در راس بخش نرم افزاری این دیوایس است؛ هرچند اجازه‌ی دسترسی به سرویس‌های گوگل را ندارد. یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی این دیوایس را در اختیار دارد که با فناوری شارژ سریع 40 وات و شارژ بیسیم سریع 27 وات خیلی زود شارژ می‌شود.

هواوی میت 30

تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30

نسخه‌ی استاندارد میت 30 همانند مدل پرو آن از یک ماژول گرد دوربین در قاب پشتی خود بهره می‌برد که شامل 4 سنسور دوربین است. این درحالیست که قیمت این نسخه کمتر بوده و از سنسورهای رده پایین‌تری در آن استفاده شده است. در قاب جلو نیز تفاوت‌هایی بین این دو مدل دیده می‌شود. به منظور کاهش قیمت٬ خبری از نمایشگر آبشاری در این گوشی نیست و یک پنل مسطح همراه بریدگی کوچکی در بالای آن به کار رفته است. دوربین دوگانه سلفی در بالای این نمایشگر قرار دارد٬ اما سیستم تشخیص چهره سه بعدی از آن حذف شده است.

این گوشی نیز از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و به تراشه کایرین 990 5G ٬ 6 گیگ رم٬ 128 گیگ فضای ذخیره سازی و رابط کاربری EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید 10 مجهز است.

هواوی میت 30 پورشه دیزاین

تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30

نسل بعدی پرچمدار سری پورشه دیزاین هواوی از همان مشخصات سخت افزاری میت 30 پرو بهره می برد. تنها تفاوت کوچکی بین آن‌ها وجود دارد که شامل ظرفیت رم و فضای ذخیره سازی آن‌ها می‌شود. این نسخه‌ی ویژه با 12 گیگ رم و 512 گیگ فضای ذخیره سازی روانه‌ی بازار خواهد شد. بیشترین تغییر بین این دو مدل٬‌ از نظر ظاهری است.

هواوی میت 30 لایت

و اما آخرین تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 30 مربوط به نسخه‌ی لایت این خانواده است. این گوشی در واقع همانند گوشی نوا 5 آی پرو است. این به معنای حضور یک نمایشگر 6.3 اینچی با حفره روی صفحه و رابط کاربری EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید 10 است. درست همانند گوشی‌های سری میت ٬20 این گوشی نیز به ماژول مربعی شکل دوربین روی قاب پشتی مجهز است که شامل سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی٬ یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض٬ یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای ثبت عکس‌های پرتره‌ی بهتر است.

از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به حضور تراشه‌ی کایرین 810 و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی لایت خانواده میت ۳۰ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. واقعا که عالی و بینظیر ن

  2. همیشه ۴ نسخه لوده چیز خاصی نیست که
    لایت
    معمولی
    پرو
    پرشه دیزاین

    اینا میشه دیگه

  3. گوشیه جالبی بود

  4. گوشیش خیلی زیباس مثلا ایفون۱۱چیه که ساختند

  5. سلام یه سوال برام پیش امده .طبق گفته ها اپیکیشن های گوگل برای دو گوشی mate 30 و mate 30 pro لایسنس نمیشه.آیا منظورش کل خانواده جدید mate 30 هست یا نه دومدل عنوان شده .آخه در غیر این صورت دو مدل mate 30 lite و Mate 30 RS Porsche Design با اپیکیشن گوگل عرضه میشن

  6. فوق العاده پیشرفتس هواوی خیلی گل کاشته