پوستر فیلم مرد ایرلندی

نخستین پوستر فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) منتشر شد

چیزی تا آغاز اکران محدود فیلم The Irishman، جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی فاصله نداریم و حالا نت‌فلیکس نخستین پوستر فیلم مرد ایرلندی را منتشر کرده است.

در نخستین پوستر فیلم مرد ایرلندی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پسی را می‌بینیم، بازیگرانی که هر کدام روزگاری در زمره محبوب‌ترین و بهترین بازیگران هالیوود قرار می‌گرفتند و حالا پس از سال‌ها کنار هم گرد آمده‌اند تا در آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی دوست‌داشتنی اثری گانگستری در حال و هوای چند دهه قبل را به روی پرده ببرند.

طی هفته‌های گذشته بسیاری از سینماگران به نت‌فلیکس به خاطر سبک اکران و پخش فیلم The Irishman خرده گرفتند؛ زیرا این شرکت برنامه‌ای برای اکران گسترده اثرش در سینماها ندارد و تنها به دنبال رسیدن به حد نصاب حداقل تماشاگر برای حضور فیلم در جشنواره‌های سینمایی مختلف است. نت‌فلیکس امسال آثار مهم دیگری هم دارد که شانس موفقیت در اسکار را خواهند داشت و از میان آن‌ها می‌توان به داستان ازدواج (Marriage Story) به کارگردانی نوآ بامبک با بازی آدام درایور، لورا درن و اسکارلت جوهانسون اشاره کرد که در جشنواره کن حسابی خوش درخشید و توانست 100% منتقدین در راتن تومیتوز را راضی کند، اما بی‌تردید فیلم The Irishman با بودجه ساخت 159 میلیون دلاری بزرگ‌ترین اثر آن‌ها در فصل جوایز است.

نخستین پوستر فیلم مرد ایرلندی – The Irishman

پوستر فیلم مرد ایرلندی

مرد ایرلندی بر پایهٔ زندگی فرانک شیران تبهکار ایرلندی ساخته می‌شود و به یکی از ماجراهای جنایی کلاسیک آمریکا می‌پردازد. دنیرو در این فیلم نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی را ایفا خواهد کرد. شیران در گذشته یک قاتل حرفه‌ای بوده و حالا رئیس یک اتحادیه‌ی کارگری شده و به دنبال سلسله اتفاقاتی به قتل جیمی هوفا (آل پاچینو) اعتراف کرده است.

فیلم The Irishman قرار است در تاریخ 27 نوامبر، مصادف با ششم آذر ماه به صورت عمومی منتشر شود، اما پیش از آن و در تاریخ یکم نوامبر (دهم آبان) یک اکران محدود و خصوصی را تجربه خواهد کرد.