مادربردهای گیمینگ ایسوس

مادربردهای گیمینگ ایسوس با نام Mini-ITX معرفی شدند

مادربردهای گیمینگ ایسوس با نام Mini-ITX رونمایی شدند. ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربرد در جهان از مادربردهای گیمینگ با ابعاد استاندارد کوچک (SFF) پرده برداشت.

بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در جهان، مادربردهای گیمینگ با ابعاد استاندارد کوچک (SFF) خود را معرفی کرد. ایسوس پس از معرفی موفق‌ترین مادربردهای مجهز به چیپست X570، مادربردهای خاص خود را برای گیمرهای حرفه‌ای با نام‌های ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I GAMING آماده عرضه در بازار کرده است. عمده کاربرد این مادربردها با ابعاد کوچک جای‌گیری آن‌ها در کیس‌های Mini-ITX است. این مادربردها بر خلاف ظاهر کوچکشان، به جرات جزو قدرتمندترین مادربردهای موجود با چیپست ‌X570 هستند.

هر دو مادربرد به لطف مدار تغذیه جدید و قدرتمند ایسوس برای پردازنده‌های قدرتمند Ryzen 3000 بهینه بوده و به صورت پایدار و خنک نهایت عملکرد این نسل از پردازنده‌ها را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهند.

ویژگی‌های مادربردهای گیمینگ ایسوس Mini-ITX

مدار تغذیه حرفه‌ای برای قطعات حرفه‌ای

مادربردهای گیمینگ ایسوس

پردازنده‌های جدید با تعداد هسته فیزیکی بالا (HCC) نیاز به جریان مداوم، بی وقفه و دقیق دارند. مادربردهای ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I GAMING با آخرین ساختار مداری Infineon TDA21472با قابلیت سوییچینگ مداوم و سریع، در عمل به شکل محسوسی دمای کمتری را در مدار تغذیه بسیار پایین تر از نسل قبل ایجاد میکنند. در مدار تغذیه Infineon TDA21472، ماسفت‌های ویژه، با مقاومت پایین نیز به کاهش دما کمک می‌کنند. هر دو مادربرد از مدار تغذیه 8+2 فازی جدید با قابلیت مدیریت تا 70 آمپر برای پردازنده‌های جدید استفاده می‌کنند.

هیت سینک ویژه چیپست و مدار تغذیه

مادربردهای گیمینگ ایسوس

در مادربردهای کوچک استفاده از پردازنده‌های قدرتمند منجر به ایجاد حرارت در مدار تغذیه و چیپست می‌گردد که در صورت عدم دفع صحیح این حرارت، ممکن است عملکرد پردازنده با مشکل مواجه شود. هر دو مادربرد از هیت سینکی بزرگ به همراه دو فن Delta Superflo با طول عمری بیش از 60,000 ساعت، چیپست و مدار تغذیه را به طور کامل به بهترین شکل ممکن خنک می‌کنند.

رابط PCIe 4.0 و شبکه بیسیم Wi-Fi 6 و امکانات گیمینگ واقعی

مادربردهای گیمینگ ایسوس

با عرضه نسل Ryzen 3000، رابط PCIe 4.0 در مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 نیز ارائه شد که در هر دو مادربرد رابط PCIe 4.0 برای اسلات‌های PCIe و M.2 در نظر گرفته شده تا کاربران دغدغه محدودیت در پهنای باند در هنگام استفاده از قطعات رده بالا را نداشته باشند.

مادربردهای گیمینگ ایسوس

در هر دو مادربرد نیز ایسوس از آخرین نسل شبکه بی سیم موسوم به Wi-Fi 6 (802.11ax) را به کار گرفته است که این پروتکل می‌تواند در محیط وایرلس به نرخ سیگنال 2402 مگابیت بر ثانیه (2.4Gbps) دست یابد.

مادربردهای گیمینگ ایسوس

مادربرد CROSSHAIR VIII IMPACT، برای نخستین بار از رابط SO-DIMM و یک کارت ویژه با قابلیت اتصال دو درایو M.2 با هیتسینکی دو طرفه عرضه می‌شود. همچنین این مادربرد با استفاده از فناوری انحصاری OptiMem III، و جداسازی لایه‌های مسیرهای حافظه RAM، نویزهای زائد و هم‌شنوایی را از بین برده و سیگنال‌ها به بهترین شکل ممکن با کنترلر پردازنده در ارتباط قرار می‌گیرند که در عمل امکان دستیابی به بالاترین فرکانس و کمترین نرخ تاخیر با کمترین ولتاژ به حافظه RAM در این سری مهیا شده است. بد نیست بدانید که در حال حاضر رکورد بالاترین فرکانس RAM ثبت شده با پلتفرم AMD با کمک این مادربرد به دست آمده است.

مادربردهای گیمینگ ایسوس

این دو مادربرد برای صدای گیمینگ از کارت صدای SupremeFX و مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS ES9023P و نرم افزار ROG Sonic Studio III استفاده می‌کند تا صدایی فرارگیر برای گیمینگ ایجاد شود. پنل پشتی مادربردها نیز از پیش نصب شده است تا علاوه بر استحکام، ظاهری لوکس داشته باشد.

مادربردهای گیمینگ ایسوس

نورپردازی AuraSync  نیز به صورت نشان ROGدر وسط و در حاشیه‌های مادربرد وجود داشته و علاوه بر آن کاربر می‌تواند با هدرهای RGB استاندارد و هدر RGB قابل آدرس‌دهی این نورپردازی را به بیرون از مادربرد اضافه کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*