شیائومی می میکس آلفا

با مواد به کار رفته در ساخت گوشی شیائومی Mi MIX آلفا آشنا شوید

کمپانی شیائومی پوستری را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی می میکس آلفا دارای چه ساختاری خواهد بود. شیائومی Mi MIX آلفا پرچمدار 5G کمپانی چینی است که در آستانه رونمایی قرار دارد.

این پوستر تبلیغاتی به وجود سه ماده تیتانیوم، سیلیس (سیلیکا) و اکسید آلومینیم (آلومینا) در ساختار شیائومی Mi MIX آلفا اشاره دارد؛ موادی که با صنعت موبایل‌سازی بیگانه نیستند. تیتانیوم  پیش‌تر در ساخت فریم دستگاه‌ها استفاده شده؛ مثلا می‌توانیم گوشی اسنشال PH-1 را نام ببریم که فریم تیتانیومی داشت. از طرفی سیلیکا، ماده‌ای اولیه برای ساخت گلس سنتی است و آلومینا در تولید گلس سخت کاربرد دارد.

شیائومی Mi MIX آلفا

کپشن این پوستر می‌گوید که شیائومی، همیشه از مواد جدید و طراحی نوین در ساخت گوشی‌های خود بهره می‌برد. برای مثال هم به Mi 4 اشاره می‌شود که فریمی از فولاد ضد زنگ داشت؛ یا Mi Note که جنس پنل پشتی آن از شیشه خمیده 3D بود. همین‌طور Mi 5 که با پنل پشتی سرامیکی و می میکس 2 که با ساختار تمام سرامیکی عرضه شد. در پایان هم این پرسش را مطرح می‌کند که در عصر 5G، چه مواد دیگری باید مورد استفاده قرار بگیرند.

شیائومی می میکس آلفا در کنار گوشی می 9 پرو 5G در روز دوم مهر (24 سپتامبر) معرفی خواهد شد. ظاهرا تلویزیون Mi TV Pro هم آن‌ها را در مراسم رونمایی، همراهی خواهد کرد.