لنوو K10‌ پلاس

لنوو K10‌ پلاس ؛ یک گوشی اقتصادی با دوربین سه‌گانه پشتی

گوشی موبایل اقتصادی لنوو K10‌ پلاس به زودی رونمایی می‌شود. این گوشی ارزان قیمت، به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز خواهد بود.

لنوو اوایل ماه جاری میلادی بود از گوشی K10 نوت خود پرده برداشت و حال به دنبال آن قصد دارد از یک گوشی دیگر این خانواده به نام لنوو K10‌ پلاس پرده برداری کند. ظاهرا این گوشی به یک نمایشگر 6.22 اینچی با نسبت 19:9 و وضوح اچ دی پلاس مجهز خواهد بود که یک بریدگی قطره‌ای شکل برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بالای آن قرار دارد.

روی قاب پشتی می‌تواند یک اسکنر اثر انگشت را در وسط دید،‌در حالی که یک ماژول دوربین سه‌گانه در سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. پیکربندی این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

لنوو K10‌ پلاس

زیر قاب، این گوشی اقتصادی به تراشه‌ی اسنپدراگون 632 کوالکام مجهز خواهد بود که 4 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. در راس بخش نرم افزاری این گوشی، رابط کاربری ZUI 11 بر پایه‌ی اندروید 9 پای قرار دارد و حافظه‌ی داخلی آن نیز به صورت پایه 64 گیگابایتی است. گرچه شما می‌توانید به لطف یک کارت حافظه‌ی میکرو اس دی، این فضا را به 2 ترابایت افزایش ببخشید. در نهایت باید به حضور یک باتری غول پیکر 4050 میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی در زیر قابش اشاره کنیم. این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت لنوو K10 پلاس

گوشی جدید لنوو قرار است در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت 155 دلاری روانه‌ی بازار شود.