دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha

دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha با انتشار یک نمونه عکس رسمی تایید شد

کمپانی شیائومی با انتشار یک نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha ، رسما دوربین پرچمدار جدید خودش را تایید کرد.

شیائومی فردا 24 سپتامبر (دوم مهر 98)‌ میزبان رویداد خبری ویژه‌ای است که در آن قصد دارد از چند محصول جدید خود شامل گوشی شیائومی می میکس آلفا و می 9 پرو 5 جی، تلویزیون می تی وی پرو 8K و همچنین رابط کاربری MIUI 11 برای گوشی‌های اندرویدی خود پرده برداری کند.

این شرکت اخیرا یک عکس تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته که پیش‌بینی‌هایی را در مورد رونمایی از یک گوشی منعطف به وجود آورده است. اما ظاهرا خبری از چنین محصولی نیست، در عوض آن به یک گوشی معمولی با نمایشگری از دو طرف خمیده، چیزی شبیه به طراحی آبشاری اشاره دارد.

حالا این گوشی‌ساز چینی یک عکس تبلیغاتی دیگری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پرچمدار آینده‌ی خود را تایید می‌کند؛ ما در مورد دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha صحبت می‌کنیم. در حال حاضر نام این شرکت به لطف عرضه‌ی یک گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی به اندازه‌ی کافی بر سر زبان‌ها افتاده است. حالا عرضه‌ی یک گوشی از خانواده می میکس که از یک دوربین 100 مگاپیکسلی بهره می‌برد، می‌تواند نام شیائومی را بیش از پیش مشهور کند.

گفته می‌شود گوشی می میکس آلفا به یک سنسور 108 مگاپیکسلی به نام Samsung ISOCELL Bright HMX مجهز خواهد بود. این نخستین باری نیست که شاهد همکاری سامسونگ و شیائومی با یکدیگر هستیم. گوشی ردمی نوت 8 پرو که اخیرا معرفی شده است نیز از سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW1 شرکت سامسونگ بهره می‌برد.

نمونه عکس ثبت شده با دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha

دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی Mi MIX Alpha

کمپانی شیائومی علاوه بر تایید تجهیز گوشی جدید خود به یک دوربین 100 مگاپیکسلی، نمونه تصویر ثبت شده‌ای توسط آن را نیز با کاربران به اشتراک گذاشته است. این عکس با وضوح 12032 در 9024 مگاپیکسل ثبت شده و حجم فایل آن نیز 40 مگاپیکسل است. ادعا شده که این عکس 8 برابر زوم شده است و در عین حال همچنان جزئیات را شفاف و خوب نشان می‌دهد.

اطلاعات افشا شده طی چند مدت اخیر به حضور یک نمایشگر با وضوح 2K و نرخ رفرش 90 هرتزی روی قاب جلویی گوشی می میکس Alpha اشاره دارند. این دیوایس ظاهرا از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس، تا 12 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند خواهد بود. ما انتظار داریم این گوشی به رابط کاربری EMUI 11 بر پایه‌ی اندروید 10 نیز مجهز باشد. فردا پس از رونمایی رسمی، اطلاعات تکمیلی مربوط به این گوشی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.