رندرها و تصاویر گوشی شیائومی می میکس آلفا

نمایشگر منحصر به فرد گوشی شیائومی می میکس آلفا را در این تصاویر ببینید

گوشی شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) یک گوشی جذاب مجهز به نمایشگری منحصر به فرد با سبک طراحی آبشاری است که فردا معرفی می‌شود. تصاویری از این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.

طراحی نمایشگر آبشاری که نمونه‌ای از آن را در گوشی‌های ویوو نکس 3 و هواوی میت 30 پرو دیدیم،‌ در حال تبدیل شدن به تمایل اصلی بازار موبایل است. چه خوشتان بیاید چه نیاید، گرایش گوشی‌سازها به این سبک طراحی هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. اما این سوال پیش می‌آید که این طراحی به کجا خواهد رسید و چه شرکتی پیشرو در ارائه‌ی بهترین نمایشگر آبشاری می‌شود؟ آنطور که به نظر می‌رسد، شیائومی می‌خواهد در این زمینه پیشتاز باشد.

این شرکت چینی فردا، 24 سپتامبر (2 مهر 98) میزبانی کی رویداد خبری ویژه در چین است که در آن قصد دارد از گوشی جدید سری می میکس، با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 100 درصدی پرده برداری کند. این گوشی می‌تواند ارائه کننده‌ی بهترین نمایشگر آبشاری معرفی شده تا به حال باشد و نسبت 100 درصدی به خودی خود عبارت جذابی محسوب می‌شود. در همین راستا، شیائومی عکس‌های تبلیغاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد لبه‌ی گوشی شیائومی می میکس آلفا نیز دارای یک نمایشگر خمیده است و می‌تواند مورد استفاده کاربر قرار گیرد.

رندرها و تصاویر گوشی شیائومی می میکس آلفا

به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی خیره‌کننده‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کردیم. رندرهایی که منتشر شده می‌تواند به وضوح این سبک طراحی متفاوت را به نمایش بگذارد. هرچند شاید برخی از آن‌ها رندرهای مفهومی باشند که نشانگر ماهیت نظری این فناوری نیستند، اما یک نمایشگر که در جای خود انعطاف پیدا کرده و یک صفحه‌ی متحرک منعط نیست،‌ می‌تواند سبک طراحی متفاوتی از گوشی‌های منعطف را ارائه کند و به طور بالقوه با گوشی‌هایی همچون میت ایکس هواوی و گلکسی فولد سامسونگ رقابت کند.

رندرها و تصاویر گوشی شیائومی می میکس آلفا

شیائومی تایید کرده است که این گوشی برند می میکس به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین چهارگانه پشتی شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL Bright HXM مجهز خواهد بود. دو سنسور تله فوتو و فوق عریض نیز آن را همراهی می‌کنند.

رندرها و تصاویر گوشی شیائومی می میکس آلفا

اما در کنار این گوشی، کمپانی شیائومی از گوشی جدید می 9 پرو 5 جی مجهز به یک نمایشگر 6.39 اینچی سوپر آمولد، تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع بیسیم 30 وات Mi Charge Turbo نیز پرده خواهد برداشت. رابط کاربری MIUI 11 برای گوشی‌های اندرویدی شیائومی و تلویزیون شیائومی Mi TV Pro نیز دیگر محصولاتی هستند که در این رویداد معرفی می‌شوند.