تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس ؛ محکم‌ترین و مقاوم‌ترین گوشی آیفون

اپل آیفون ۱۱ پرو مکس به عنوان مقاوم‌ترین گوشی آیفون و یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های بازار معرفی شده است. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس را مشاهده می‌کنید.

کمپانی اپل مدتی پیش از گوشی های آیفون 2019 خود یعنی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) رونمایی کرد. حذف جک هدفون، ادعاهای مربوط به استفاده از مواد یاقوت کبود و شیشه پشتی باعث شد یوتیوبرهایی که شغلشان آزمایش این ادعاهای پیچیده است، دست به کار شوند. با تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس ممکن است به این نتیجه برسید که پرچمدار جدید اپل می‌تواند بادوام‌ترین و مقاوم‌ترین گوشی آیفون و یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های موجود در بازار باشد.

اکنون ویدیویی از تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس منتشر شده که در این آزمایش، تست سقوط انجام نمی‌شود، اما شیشه پشتی بدنه در برابر خط و خراش‌ها آزمایش شده است. خوشبختانه هر دو شیشه جلو و عقب جنس بسیار خوبی دارند و شاید شیشه پشتی حتی تاثیرگذارتر و درخشان‌تر باشد، چرا که می‌تواند در برابر آسیب‌های ناشی از کلیدها و سکه‌ها دوام بیاورد. بدنه پشتی به نوعی ساخته شده که جاذب اثر انگشت هم نیست. اپل همیشه ادعا می‌کرده بر روی دوربین‌ها از جنس یاقوت استفاده کرده، اما امسال خبری از این ادعا نبود و به نظر می‌رسد این کمپانی از همان مواد سابق استفاده کرده است.

اپل، آیفون ۱۱ پرو مکس را مثل یک هیولای محکم ساخته است. بدنه‌ای از نوع ساندویچ شیشه‌ای با فریم میانی فولاد ضدزنگ به خوبی ساخته شده‌اند. اپل از مقاومت بالای گوشی در برابر آب و گردوغبار نیز سخن گفته است. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت آیفون ۱۱ پرو مکس را مشاهده می‌کنید. به نظر شما پرچمدار جدید اپل تا چه اندازه در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر مثل شعله آتش و خمیدگی مقاوم است و آیا می‌تواند لقب مقاوم‌ترین گوشی بازار را از آن خود کند؟

ویدیوی تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس