آمازون اکو فلکس

آمازون اکو فلکس ٬ دستیار مجازی الکسا را به پریزهای برق خانه‌ی شما می‌آورد

گجت هوشمند آمازون اکو فلکس (Amazon Echo Flex) معرفی شد. این گجت به پریز برق منزل شما وصل شده و دستیار مجازی الکسا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از تعداد گجت‌های مجهز به دستیار مجازی الکسا که در بازار وجود دارد راضی نیستید؟ آمازون از یک گجت هوشمند جدید به نام آمازون اکو فلکس مجهز به این دستیار پرده برداری کرده است که می‌تواند مستقیما به دیوارهای منزل شما وصل شود. عملکرد این گجت چیزی شبیه به Glade Plugin است٬ با این تفاوت که هدف آن ترویج استفاده از دستیار دیجیتالی شرکت آمازون توسط کاربران است.

اتصال لوازم جانبی به آمازون اکو فلکس

فلکس با قیمت پایه‌ی 24.99 دلاری عرضه می‌شود و دارای یک خروجی USB است که می‌تواند دیوایس‌های شما را نیز شارژ کند؛ بنابراین پریز شما سراسر اشغال این گجت مجهز به الکسا نخواهد بود. آمازون همچنین یک API را نیز برای این درگاه USB ایجاد کرده است و خیلی سریع آن را در اختیار دو سازنده قرار داده که آن‌ها نیز یک سنسور حرکتی و یک چراغ شب هوشمند را برای آن تولید کرده‌اند. قیمت هر یک از این گجت‌های جانبی 14.99 دلار است.

این دیوایس دارای یک اسپیکر است٬ اما شما می‌توانید آن را با گوشی هوشمند خود نیز همگام‌سازی کنید. گرچه این اسپیکر خیلی قوی نیست و نمی‌تواند مناسب پخش موسیقی باشد. با این حال٬ خوشبختانه می‌توانید یک اسپیکر را به این درگاه USB وصل کنید و موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را از طریق آن پخش کنید.