گوگل پیکسل 4

مشخصات گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال به طور کامل لو رفت

فهرست کاملی از مشخصات گوگل پیکسل 4 و پیکسل ۴ ایکس ال (Google Pixel 4 XL) به بیرون درز کرد. این افشاگری، شامل محتویات درون جعبه‌ی این گوشی‌ها نیز می‌شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید گوگل، اطلاعات بسیاری فاش شده و حالا دیگر کمتر چیز ناشناخته‌ای درباره آن‌ها وجود دارد. اما در فهرست مشخصات گوگل پیکسل 4 و مدل ایکس ال که وب‌سایت 9to5Google منتشر کرده است، ظرفیت باتری بیش از سایر موارد جلب توجه می‌کند.

مشخصات گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL

مشخصات گوگل پیکسل 4

طبق این لیست، پیکسل 4 دارای باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به نوعی یک پسرفت محسوب می‌شود. زیرا گوگل پیکسل 3 باتری 2915mAh داشت و ظرفیت باتری پیکسل 3 ای هم به 3 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌رسید. همچنین ظرفیت باتری گوگل پیکسل 4 ایکس ال، 3700mAh توصیف شده؛ یعنی سایز آن برابر با باتری پیکسل 3a ایکس ال است.

دیگر چیزی که از این افشاگری دستگیرمان می‌شود، به چیپ پردازش تصویر گوگل مرتبط است. در گوشی‌های قبلی کمپانی، این چیپ Visual Core نام داشت که در پرچمداران جدید، به Pixel Neural Core تغییر نام یافته است. البته حتی گوگل پیکسل 4 ایکس ال هم با اسنپدراگون 855 عرضه می‌شود؛ نه تازه‌ترین تراشه کوالکام که اسنپدراگون 855 پلاس است.

مشخصات گوگل پیکسل 4

اما به اقلام همراه گوشی‌ها بپردازیم. ظاهرا هیچ ایربادز وایرلس یا حتی سیم‌داری در جعبه وجود نخواهد داشت. البته انتظار می‌رود گوگل در مراسم رونمایی از این پرچمداران، پیکسل بادز 2 را نیز معرفی کند. پس علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، ایربادز جدید را تهیه نمایند. همچنین به نظر می‌رسد کابل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری هم درون جعبه وجود نداشته باشد که این، دست کاربران را برای استفاده از گجت صوتی دلخواه، تنگ می‌کند.

برای آگاهی از تاریخ عرضه و قیمت خانواده گوگل پیکسل ۴ ، باید منتظر رونمایی از آن‌ها در روز بیست و سوم مهر (15 اکتبر) باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*