تریلر جدید بازی دث استرندینگ (Death Stranding) را تماشا کنید

در حالی که به عرضه بازی دث استرندینگ (Death Stranding)، عنوان انحصاری جدید پلی استیشن 4 نزدیک می‌شویم، تریلر تازه‌ای از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

تریلر جدید بازی دث استرندینگ همانند ویدیوهای قبلی، بیش از آنکه به سوالات پاسخ دهد، سوالات بیشتری را ایجاد می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر سینمایی یک دقیقه‌ای را مشاهده کنید.

بازی Death Stranding چند روز قبل گلد شد و این به معنای پایان مراحل توسعه و ساخت آن است. این بازی حالا کاملا آماده شده و به زودی در قفسه‌های فروشگاه‌ها، انتظار طرفداران را می‌کشد. هیدئو کوجیما، سازنده مشهور این بازی و شرکت سونی در راستای این اتفاق، تریلر تازه‌ای از بازی منتشر کردند تا عطش طرفداران را بیشتر کنند. ماه گذشته، در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو (TGS) نیز یک ویدیو گیم پلی 49 دقیقه‌ای از بازی منتشر شده بود.

تریلر سینمایی بازی دث استرندینگ – Death Stranding

همانطور که مشاهده کردید، در این تریلر 1 دقیقه‌ای، شخصیت سم پورتر (Sam Porter) با بازی نورمن ریداس در حال فرار از چند شکارچی خطرناک است. شکارچیانی که نیزه‌های برقی در دست دارند و نمی‌خواهند اجازه دهند که او محموله‌اش را به مقصد برساند. در بخش پایانی ویدیو هم شاهد یک موجود یا مجسمه عظیم بدون سر هستیم که مشخص نیست چه نقشی در داستان دارد.

هنوز جزئیات زیادی از داستان این بازی در دست نیست اما می‌دانیم که شخصیت سم در یک دنیای آخرالزمانی، به شهرهای مختلف ایالات متحده سفر می‌کند و در تلاش است تا آن‌ها را به یکدیگر متصل کند. در بخش بازیگران، علاوه بر نورمن ریداس که در میان طرفداران سریال واکینگ دد محبوبیت زیادی دارد، چهره‌های برجسته‌ دیگری همچون مدس میکلسن، گیلرمو دل تورو، تروی بیکر، لئا سیدو، تامی ارل جنکینز و نیکلاس ویندینگ رفن نیز در بازی حضور دارند.

تریلر مذکور در مقایسه با ویدیوهای قبلی، تمرکز بیشتری بر روی اکشن دارد. اخیرا انتقادات زیادی به این بازی وارد شد و تعدادی از مخاطبان، آن را به یک بازی خسته کننده و شبیه ساز پیاده‌روی تشبیه کرده بودند که باید تا نیمه دوم آن صبر کنید تا کمی هیجان انگیز شود. برای کسانی که نمی‌خواهند چالشی را تجربه کنند، یک درجه سختی بسیار آسان با سبک سینمایی برای شما تدارک دیده شده است. اما کسانی که طرفدار مجموعه متال گیر سالید هستند، بازی از مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه و جذابی بهره می‌برد و دقیقا همان چیزی است که منتظرش هستید.

بازی دث استرندینگ در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برای کنسول پلی استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این بازی عالیعهه

  2. حتما میگیرمش روزی که بیاد به هر حال ساخته کوجیما هست