تاریخ رویداد معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ

از تاریخ برگزاری رویداد معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ چه می‌دانید؟

اطلاعات اولیه‌ای از تاریخ رویداد معرفی گلکسی اس 11 سامسونگ (Samsung Galaxy S11) به دست ما رسیده که در ادامه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

سامسونگ پرچمداران امسال خودش را به بازار معرفی کرده است؛ پس از این به بعد تمرکزها روی گلکسی اس 11 خواهد بود که حداقل تا سه ماهه‌ی نخست سال 2020 میلادی معرفی نخواهد شد. در همین راستا ما اطلاعات مقدماتی را در مورد تاریخ رویداد معرفی گلکسی اس 11 به دست آورده‌ایم که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

این شرکت قصد دارد یک رویداد معرفی جدید را برای گوشی تازه‌ی سری گلکسی اس خود در سان فرانسیسکو آمریکا هدایت کند. «گلکسی اس 11» ستاره‌ی این رویداد است و ظاهرا در هفته‌ی سوم ماه فوریه سال آینده آن برگزار خواهد شد.

29 بهمن؛ تاریخ احتمالی رویداد معرفی گلکسی اس 11

هرچند هنوز خیلی زود است تا بخواهیم تاریخ دقیقی را برای برگزاری این مراسم اعلام کنیم. ما همچنین آنقدر به منابع منتشر کننده‌ی این خبر اطمینان نداریم که بخواهیم به طور قطع در این مورد صحبت کنیم؛ اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی‌های یازدهمین نسل سری گلکسی اس خود را در 18 فوریه (29 بهمن 98) در معرض دید همگان قرار دارد.

این بازه‌ی زمانی، مشابه بازه‌ی زمانی رویدادهای Unpacked سال گذشته‌ی سامسونگ است. بنابراین اگر همه چیز صحت داشته باشد، سامسونگ در سومین هفته از ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی میزبان رویداد Unpacked 2020 خود خواهد بود. البته همیشه احتمال تغییر و جابجایی زمانی وجود دارد، اما سامسونگ تا به حال برای رونمایی از گوشی‌های این خانواده، ماهی به جز فوریه را انتخاب نکرده است.

هنوز چیز زیادی در مورد این گوشی‌ها نمی‌دانیم. ما فقط چند ماه پیش شنیدیم که آن‌ها به رابط کاربری One UI 2.1 مجهز خواهند بود و یکی از نسخه‌هایشان از حافظه‌ی 1 ترابایتی برخوردار است. ضمنا با اطمینان بیشتری می‌توانیم از نبود جک هدفون در این گوشی‌ها صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اول اسفند فک نکنم رونمایی بشه باید بسپاریمش به زمان تا بدونبم کی بوده

  2. سامسونگ دیگه گوشی هاش خوب نیست