بازی کال آف دیوتی موبایل

اکتیویژن پشتیبانی بازی کال آف دیوتی موبایل از کنترلرها را آزمایش می‌کند

شرکت اکتیویژن در حال آزمایش پشتیبانی بازی کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) از کنترلرها است. بدین ترتیب در نسخه‌های آینده می‌توانید با یک دسته بازی نیز کال آف دیوتی را اجرا کنید.

بازی کال آف دیوتی موبایل تنها یک هفته پس از عرضه‌ی خود، رکورد شگفت انگیز بیش از 100 میلیون بار دانلود را از آن خود کرد. پیشرفت‌های چشمگیری از یک بازی شوتر که گیمرها می‌خواهند را می‌توان در این عنوان یافت، اما بیشترین درخواست، پشتیبانی از کنترلر بازی‌ها است.

نه تنها این مورد که بیشتر مخاطبان این بازی از کنسول‌های بازی به سمت آن آمده‌اند، بلکه ساعت‌ها طول خواهد کشید تا کاربر بتواند انگشتان دست خود را برای شلیک کردن با نمایشگر لمسی گوشی خود عادت دهد. این مشکل فقط یک راه حل دارد و آن هم استفاده از دسته بازی است که متاسفانه در هنگام عرضه‌ی این بازی چنین قابلیتی در دسترس نبود و حضور آن در به‌روزرسانی‌های بعدی نیز تا به امروز تایید نشده بود.

تا آنکه امروز اکانت یکی از توسعه دهندگان این بازی در سایت ردیت به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ مستقیم به این پرسش گفت: “ما صدای شما را بلند و واضح می‌شنویم که می‌خواهید در مورد پشتیبانی از کنترلر بیشتر بدانید”. این توسعه دهنده همچنین تایید کرده است که اکتیویژن در حال آزمایش پشتیبانی این عنوان از کنترلرها است، اما تا زمانی که مطمئن نشود این پشتیبانی بدون نقص است، پشتیبانی از دسته‌های بازی را به بازی اضافه نخواهد کرد.

ما هم اکنون در حال آزمایش پشتیبانی از کنترلر هستیم و امکان ارائه‌ی این ویژگی در آینده را می‌بینیم، اما باید اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به درستی اجرا می‌شود. منتظر بمانید.

منتظر پیشرفت‌های بیشتر در بازی کال آف دیوتی موبایل باشید

فهرست قابلیت‌ها و پیشرفت‌های این بازی در آینده شامل گزینه‌های ورود جدید، پیشرفت‌هایی در عملکرد و راه‌های جدیدی برای گزارش بازیکن‌های متقلب می‌شود. اکتیویژن تایید کرده است که تمام این موارد را در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی بازی لحاظ خواهد کرد. برای آشنایی هرچه بیشتر با این بازی، توصیه می‌کنیم مطلب بازی کال آف دیوتی موبایل برای اندروید و آی او اس منتشر شد را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازیش بسیار چرته😐

  2. من که اینو بازی نکردم