گوگل اسیستنت

گوگل اسیستنت در گوشی‌های پیکسل 4 قابلیت‌ها و ظاهر جدیدی دارد

کمپانی گوگل دستیار مجازی خود را با چهره‌ی تازه‌ای وارد گوشی‌های پیکسل 4 کرد. حالا گوگل اسیستنت (Google Assistant) کارایی بیشتری دارد و برای اجرای اعمال خواسته شده، مفاهیم را بهتر درک می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جدید گوگل اسیستنت این است که می‌تواند به درخواست کاربران، یک محدودیت زمانی برای باقی ماندن سابقه‌ی فعالیت‌های‌شان روی اکانت گوگل آن‌ها تعیین کند؛ تاریخچه‌ای از تمام کارهایی که کاربر با استفاده از سرویس‌های گوگل انجام می‌دهد. حتی می‌توانید با فرمان صوتی، این داده‌ها را پاک کنید.

گوگل اسیستنت

انطباق بهتر گوگل اسیستنت با پیکسل 4 و پردازش دقیق‌تر کلمات، امکان انجام سریع‌تر دستورات را نیز فراهم کرده است. مثلا کاربران می‌توانند از Assistant بخواهند عکس‌هایی را که در پارک گرفته‌اند روی صفحه گوشی به نمایش بگذارد و وقتی یک عکس مناسب را یافتند، دستور ارسال آن به دوست خود را صادر کنند.

گوگل چند ماه قبل در کنفرانس I/O، نوید نسل جدید اسیستنت را داده بود. این کمپانی گفت می‌تواند الگوریتم‌های دستیار مجازی را طوری تغییر دهد که به جای فضای ابری (cloud)، عمدتا روی خود گوشی به اجرا دربیاید. چنین امری باید در افزایش سرعت آن نقش داشته باشد؛ چرا که تاثیر کندی شبکه را از معادله خارج می‌کند.

مقامات کمپانی در رویداد Made by Google، وجود اسیستنت در پیکسل بادز جدید را هم تایید کردند. ظاهرا کارایی آن در مسیریابی یا ترجمه صوتی است. همچنین به لطف پردازنده ارتقا یافته، نسخه جدید گوگل هوم مینی هم قادر به اجرای سریع‌تر دستورات خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*