یاسر رضاخواه

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل شد

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل شد. پس از حواشی متعددی که پیرامون انتصاب مینا مهرنوش به وجود آمد، سرانجام مدیرعامل جدید اپراتور تلفن همراه رایتل معرفی شد. در ادامه با مدیرعامل جدید رایتل آشنا می‌شویم.

طی یک سال گذشته انتصاب مدیرعامل اپراتور رایتل به پرحاشیه‌ترین موضوع حوزه اپراتورهای تلفن همراه کشور تبدیل شد. پس از آنکه مینا مهرنوش به عنوان نخستین مدیرعامل زن یک اپراتور تلفن همراه کشور منصوب شد، حواشی زیادی پیرامون انتصاب وی شکل گرفت که سرانجام استعفای او را به همراه داشت. در نهایت پس از مدتی یاسر رضاخواه به عنوان مدیرعامل جدید اپراتور سوم کشور معرفی شد که انتصاب رسمی وی به زو‌دی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جزئیات انتصاب یاسر رضاخواه

یاسر رضاخواه

آرش کریم بیگی، یکی از فعالان معروف در حوزه ارتباطات و مدیر عامل شاتل موبایل در صفحه توییتری شخصی خود از انتصاب یاسر رضاخواه به عنوان مدیرعامل جدید رایتل خبر داد. وی توسط شستا به رگولاتوری معرفی شد و پس از تایید رگولاتوری به مدیرعاملی رایتل منصوب شده است. از سوابق رضاخواه می‌توان به مدیرکلی فروش سازمانی و مشاور مدیرعامل در امور شرکت‌ها در شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تجربه کار در دفتر اریکسون ایران اشاره کرد که با چنین سوابقی می‌توان انتظار بهبود کیفیت فعالیت رایتل را داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*