آنر وی 30

گوشی آنر V30 پرو با اتصال 5G ماه آینده از راه می‌رسد

با اعلام رئیس برند آنر، اعضای خانواده آنر وی ۳۰ (Honor V30) در ماه آینده میلادی با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهند شد. البته طبق شایعات، باید گوشی آنر V30 پرو را مدل 5G این خانواده بدانیم.

«ژائو مینگ» بدون اعلام تاریخ دقیق، از رونمایی پرچمداران جدید آنر در ماه نوامبر خبر داده و بازار هدف آن‌ها را جوانان توصیف کرده است. ظاهرا گوشی آنر V30 پرو برای اتصال به نسل پنجم شبکه موبایل، به تراشه کایرین 5G 990 مجهز خواهد بود که یک مودم داخلی دارد.

همچنین از شارژ کابلی 40 وات و شارژ بیسیم 15 وات پشتیبانی خواهد کرد. وجود دوربین 60 مگاپیکسلی در پنل پشتی و نمایشگر اولد با حفره‌‌ی دوگانه، از دیگر مشخصات احتمالی آنر وی 30 پرو محسوب می‌شوند.

در سوی دیگر، انتظار می‌رود آنر وی 30 از نسخه 4G کایرین 990 قدرت بگیرد و دارای نمایشگری LCD با یک حفره باشد. سرعت شارژ آن هم کمتر از مدل پرو خواهد بود (22.5 وات) و از شارژ وایرلس پشتیبانی نخواهد کرد.

گوشی آنر V30 پرو

ناگفته نماند که هیچ‌یک از مدل‌های آنر V30 اجازه‌‌‌ی استفاده از سرویس‌های گوگل پلی را ندارند؛ ولی این موضوع، نباید برند زیرمجموعه هواوی را از عرضه‌ی گوشی‌های خود در بازارهای جهانی، منصرف کند.