پرجمعیت ترین کشورهای جهان

پرجمعیت ترین کشورهای جهان تا سال 2100 میلادی کدام کشورها خواهند بود؟

در این مطلب می‌توانید با پرجمعیت ترین کشورهای جهان تا سال 2100 میلادی آشنا شوید. در آینده نزدیک، هند جای چین را می‌گیرد و پرجمعیت‌ترین کشور جهان می‌شود.

مدتی پیش سازمان ملل گزارشی منتشر کرد و پیش‌بینی خود از پرجمعیت ترین کشورهای جهان تا سال 2100 میلادی را ارائه داد. بر اساس این گزارش، در 20 سال آینده جمعیت کشورهای ثروتمند جهان به بالاترین سطح می‌رسد و جمعیت تعداد زیادی از کشورهای اروپایی کاهش می‌یابد. به طوری که پیش‌بینی می‌شود جمعیت اروپا در سال 2100 میلادی حدود 120 میلیون نفر کاهش پیدا می‌کند که ایتالیا و آلمان بیشترین کاهش جمعیت را خواهند داشت و جمعیت آلبانی، مولداوی و صربستان نیز به نصف می‌رسد. انگلیس، نروژ، سوئد، سوئیس و ایرلند جزو کشورهای اروپایی هستند که جمعیت آنها در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق گزارش سازمان ملل، تا چند سال دیگر جمعیت کشور هند از چین پیشی می‌گیرد و به پرجمعیت ترین کشور جهان تبدیل می‌شود. آمریکا هم در آینده جای خود را به نیجریه می‌دهد و خود در رده چهارم پرجمعیت ترین کشورهای جهان قرار می‌گیرد. همچنین کشورهای اتیوپی، مصر، جمهوری کنگو و تانزانیا، جای کشورهایی مانند برزیل، بنگلادش، روسیه و مکزیک را در میان پرجمعیت‌ترین‌ها می‌گیرند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تغییر نرخ جمعیت پرجمعیت ترین کشورهای جهان از سال 2019 تا 2100 میلادی را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی پرجمعیت ترین کشورهای جهان در آینده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. انشاءالله تا آنوقت دار فانی را وداع گفته‌ام
    وای به حال واماندگان

  2. 90 درصد کشورهای کره زمین تا 2100 با رشد منفی جمعیت روبرو هستن
    میتونید در این سایت به صورت آنلاین مشاهده کنید
    https://www.worldometers.info/world-population/

  3. این با فرض اینه که نرخ رشد در این کشورها بخواد همینطور بمونه
    و اصلا امار معتبری نیست
    کشورها راحت با ابزار و رسانه و فرهنگ سازی میتونند نرخ رشد رو کم و زیاد کنن

  4. کشور نیرجیه چه رشدی کرده! اگر فضا داشته باشه جا چین رو هم میگیره..

    چه جالب! آمریکا تعادلو حفظ نگه خواهد داشت!

  5. خدا این حماقت را از هندی ها بگیره که باور مردم کوچه و بازارشون هست که یه روزی چینی ها را از نظر جمعیتی شکست بدهند. دنیا پر از احمق شده.

  6. یک چهارم جمعیت جهان هندی میشه 😐