رم 12 گیگابایتی سامسونگ

رم 12 گیگابایتی سامسونگ با همراهی حافظه UFS 3.0 برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

رم 12 گیگابایتی سامسونگ در قالب پکیج uMCP با همراهی یک حافظه‌ی UFS 3.0 برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد. این می‌تواند پرچمداران اقتصادی بازار را قدرتمندتر از همیشه کند.

سامسونگ از آخرین مولتی چیپ پکیج (uMCP) خود که ترکیبی از رم 12 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه‌ی سریع UFS 3.0 است پرده برداری کرد. تولید این تراشه‌ها بر پایه‌ی آخرین تراشه‌ی رم 12 گیگابیتی روی پردازش 1y است (1y دومین پیشرفت در پردازش 10 نانومتری سامسونگ است).

رم 12 گیگابایتی سامسونگ

در ماه مارس بود که سامسونگ از اولین ماژول‌های رم 12 گیگابایتی خود پرده برداری کرد، اما آن‌ها از تراشه‌های کوچک‌تر 16 گیگابیتی (6 تراشه) استفاده می‌کردند. این پکیج جدید شامل فقط 4 تراشه‌ی 24 گیگابیت می‌شود. این رم 12 گیگابایتی سامسونگ جایگزین رم 10 گیگابایتی (ترکیب دو چیپ 24 گیگابیتی و دو چیپ 16 گیگابیتی) سامسونگ برای گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار خواهد شد. این رم LPDDR4X می‌تواند حداکثر سرعت 4.266 مگابیت بر ثانیه‌ای را به ارمغان بیاورد.

این شرکت هیچ جزئیاتی از ظرفیت حافظه‌ی UFS 3.0 موجود در این پکیج را ارائه نکرده است. سامسونگ فقط می‌گوید که به زودی عرضه‌ی این پکیج را آغاز خواهد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود به زودی گوشی‌های میان‌رده‌ی بیشتری با ظرفیت رم 10 و 12 گیگابایتی در بازار را ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلطان بی چون و چرای دنیای تکنولوژی