صدور تاییدیه برای شیائومی می نوت 10 و نوت ۱۰ پرو در تایلند

اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر احیای سری Mi Note شیائومی شنیده می‌شد. حالا با صدور تاییدیه برای شیائومی می نوت 10 و مدل پرو (Xiaomi Mi Note 10 Pro) در تایلند، باید عرضه‌‌ی این گوشی‌های هوشمند را نزدیک بدانیم.

رگولاتوری NBTC تایلند، هیچ اطلاعاتی را از مشخصات فنی دستگاه‌ها فاش نکرده است؛ اما دست‌کم نشان داد که شیائومی می نوت 10 با شماره مدل M1910F4G و نسخه پرو با شماره مدل M1910F4S، وجود خارجی دارند. بد نیست بدانید شیائومی می نوت 3 آخرین محصول معرفی شده از این سری بود که در اواخر سال 2017 وارد بازار شد.

دستگاه‌های Mi Note به عنوان فبلت‌هایی با ارزش خرید بالا شناخته می‌شدند؛ تا حدی قادر به رقابت با سری Note سامسونگ و سری Mate هواوی هم بودند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی خانواده نوت 10 به دست نیامده است؛ با وجود این، شواهدی از تجهیز آن‌ها به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس وجود دارد.

همچنین شایعاتی از وجود یک دوربین تله‌فوتو با زوم 5 برابر و بزرگ‌نمایی دیجیتال 50x شنیده می‌شود. هنوز هیچ افشاگری به تاریخ معرفی این گوشی‌های هوشمند پی نبرده است؛ ولی احتمال رونمایی شیائومی از آن‌ها در همین هفته دور از ذهن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*