شیائومی Mi CC9 پرو

شیائومی Mi CC9 پرو از ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش خود بهره می‌برد

کمپانی Xiaomi اخیرا با انتشار پوسترهای تبلیغاتی می سی سی 9 پرو، انحنای نمایشگر و طراحی پنل عقب گوشی را به نمایش درآورد. حالا اما تصویر روشن‌تری از پنل جلوی شیائومی Mi CC9 پرو داریم.

این محصول که انتظار می‌رود با نام شیائومی می نوت 10 وارد بازارهای جهانی شود؛ دارای یک ناچ قطره‌ای است. همچنین ویدیوی تبلیغاتی زیر نشان می‌دهد که علاوه بر نسخه سبز رنگ، شیائومی Mi CC9 پرو در رنگ سفید مایل به صورتی هم وجود دارد.

پوسترهایی نیز در شبکه‌های اجتماعی چین دست به دست می‌شوند که به شبکه ارتباطی 5G اشاره دارند؛ اما شیائومی درباره چیپست تعبیه شده در دستگاه، سکوت اختیار کرده است. اگر مطابق شایعات، تراشه اسنپدراگون 730G باشد؛ می CC9 پرو فاقد اتصال 5G خواهد بود.

کمپانی چینی اما روی دوربین اصلی این موبایل جدید که از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ بهره می‌برد، مانور زیادی داده است. یک لنز تله‌فوتو 5x هم هست که زوم هیبرید 50 برابر را امکان‌پذیر می‌سازد. این‌ها را به یک دوربین 20 مگاپیکسلی زاویه باز با میدان دید 117 درجه و یک سنسور ماکرو اضافه کنید که امکان عکس گرفتن از فاصله 1.5 سانتی‌متری را فراهم می‌کند.

رونمایی از این گوشی هوشمند برای روز چهاردهم آبان (5 نوامبر) زمان‌بندی شده است. هنوز از قیمت شیائومی می سی سی 9 پرو بی‌خبریم؛ اما به طور قطع می‌توان گفت که قیمتی بسیار رقابتی خواهد داشت.

ویدیوی تبلیغاتی شیائومی Mi CC9 پرو