ردمی نوت 8T

جزئیاتی از گوشی ردمی نوت 8T به بیرون درز کرد

اطلاعات اولیه‌ای از گوشی ردمی نوت 8T شیائومی منتشر شده است. این اطلاعات علاوه بر اعلام نزدیک شدن به معرفی این گوشی٬ به حضور فناوری NFC و شارژ سریع در آن نیز اشاره می‌کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که کار شیائومی با خانواده ردمی نوت 8 هنوز هم تمام نشده است. همانطور که چند روز قبل شایعاتی شنیده بودیم٬ شیائومی در حال کار روی گوشی ردمی نوت 8T است و تصاویری که به تازگی منتشر شده٬ نشان می‌دهد این دیوایس ظاهری شبیه به نسخه‌ی اصلی نوت 8 است٬ اما بر اساس اسناد جدید پشتیبانی از NFC به آن افزوده شده است.

NFC و شارژ سریع در ردمی نوت 8T

از آنجایی که ردمی نوت 8 فاقد پشتیبانی از NFC است و اکثر گوشی‌های موجود در بازار از آن بهره‌مند هستند٬ این برند نیز لازم دانسته تا نسخه‌ی 8T گوشی ردمی نوت را با پشتیبانی از این فناوری روانه‌ی بازار کند. تاییدیه NCC تایوان٬ علاوه بر تایید حضور این فناوری٬ به پشتیبانی باتری این دیوایس از فناوری شارژ سریع 18 وات نیز اشاره می‌کند. شارژر سازگار با آن از خروجی‌های 5V/3A ٬ 9V/2A و 12V/1.5A پشتیبانی می‌کند.

دریافت این تاییدیه همچنین می‌تواند نشان دهد که به معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم. بنابراین احتمال دارد طی هفته‌های پیش رو این اتفاق رخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*