پهپاد DJI Mavic Mini

پهپاد DJI Mavic Mini با دوربین 2.7K و وزنی بسیار سبک معرفی شد

پهپاد DJI Mavic Mini رونمایی شد. این کوآدکوپتر وزن بسیار کمی داشته و در کف دست جا می‌گیرد! با وجود داشتن ابعاد کوچک، ویژگی‌های منحصربه‌فرد، دوربین باکیفیت و حالت‌های پرواز متعددی برای تعبیه شده است.

پهپاد DJI Mavic Mini که پیش از این شایعاتی درباره احتمالا معرفی آن شنیده بودیم، رسما رونمایی شد. این گجت وزن بسیار کمی داشته و برای راحتی در حمل آن، به کوچک‌ترین حالت ممکن تا می‌شود. این کوآدکوپتر به اندازه‌ای کوچک است که در کف دست جا می‌گیرد! یک دوربین با توانایی فیلم برداری در رزولوشن 2.7K به آن متصل است.

ویژگی‌های پهپاد DJI Mavic Mini

وزن وسیله کمتر از 250 گرم است! کوآدکوپتر دارای محافظ پروانه 360 درجه‌‌ای بوده و همراه یک پایه شارژر کار می‌کند. با وجود وزن پایین و ابعاد کوچک، برای پهپاد جدید DJI حالت‌های پرواز مختلفی در نظر گرفته شده است. بسیاری از این حالت‌ها را در کوآدکوپترهای به مراتب بزرگتر مشاهده می‌کنیم. به عنوان نمونه باید به قابلیت گردش دور سوژه اصلی، دور شدن از سوژه به صورت حلزونی و حرکت رو به جلو و عقب در مسیر سوژه اشاره کرد.

یکی از حالت‌های پرواز مخصوص آن CineSmooth نام دارد. به لطف این حالت می‌توان ویدیوهایی با افکت سینمایی ضبط کرد. در صورت داشتن تخصص در کار با پهپادها یا تازه کار بودن، باید به ترتیب از دو حالت Sport یا Position استفاده کنید. در زمان فیلم برداری، کاربر می‌توان ویدیویی زنده از آن چه دوربین پهپاد در حال ضبط آن است تماشا کند.

پهپاد DJI Mavic Mini

مهم‌ترین نقطه قوت پهپاد DJI Mavic Mini را باید دوربین آن بیان کرد. سنسور دوربین 1.23 اینچی بوده و تصاویری با رزولوشن 12 مگاپیکسل ثبت می‌کند. در صورت نیاز به ضبط ویدیو با نرخ فریمی 60 فریم بر ثانیه، حداکثر رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود. با کاهش نرخ فریمی به 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن تا 2.7K افزایش پیدا می‌کند. دوربین با استفاده از یک گیمبال سه محوره به کوآدکوپتر متصل شده و به همین دلیل لرزش‌های حاصل از وزش باد و جابه‌جایی سریع وسیله، خنثی خواهد شد.

پهپاد DJI Mavic Mini برای افراد ماجراجویی که در پی ثبت لحظه به لحظه رویدادهای زندگی هستند، مناسب است. این دسته افراد، فضای کافی در کیف خود به منظور حمل کردن یک کوآدکوپتر بزرگ ندارند. محصول را از هم‌اکنون می‌توان از فروشگاه DJI به قیمت 399 دلار پیش خرید کرد. با پرداخت 499 دلار، محصول را در قالب پکیجی مجهزتر همچون یک سری باتری اضافی دریافت می‌کنید. عرضه محصول از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*