ایرپادز پرو

جعبه گشایی و بررسی اولیه هدفون بی سیم اپل ایرپادز پرو (گجت تی وی)

هدفون بی سیم اپل ایرپادز پرو (Apple AirPods Pro) به تازگی با قابلیت نویز کنسلینگ فعال معرفی شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه ایرپادز جدید اپل را مشاهده کنید.

به تازگی هدفون بی سیم اپل ایرپادز پرو (Apple AirPods Pro) با فناوری نویز کنسلینگ فعال یا حذف نویزهای محیطی و طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های گذشته ایرپادز معرفی شد. ایرپادز جدید اپل با قیمت 249 دلار عرضه می‌شود و این قابلیت را دارد که بدون دخالت دست، سیری را با آن صدا بزنید. اضافه شدن سری‌های سیلیکونی از مهم‌ترین تغییرات طراحی این مدل جدید است که به جای‌گیری بهتر هدفون در گوش کمک می‌کند.

اپل میکروفون‌هایی را داخل هریک از گوشی‌های این هدفون بی سیم قرار داده که صدای محیط را دریافت و سپس با استفاده از فناوری نویز کنسلینگ، صداهای اضافی محیط را حذف می‌کند. این کمپانی اعلام کرده که نویزکنسلینگ ایرپادز پرو، 200 بار در هر ثانیه، صدای خروجی از هدفون را با توجه به میزان نویز صداهای محیط تنظیم می‌کند. کیفیت صدای اپل ایرپادز پرو بسیار فوق‌العاده خواهد بود و قابلیتی به نام Adaptive EQ وجود دارد که موسیقی را با توجه به حالت گوش کاربر برای او بهینه می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه هدفون بی سیم ایرپادز پرو اپل را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه اپل ایرپادز پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*