همراه اول

خدمات همراه اول به مناطق محروم، نمونه ارتقای رفاه اجتماعی است

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت فعالیت‌های اپراتور تلفن همراه همراه اول برای ارائه خدمات به مناطق محروم، نمونه ارتقای رفاه اجتماعی است.

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسمی که برای بهره‌برداری از پروژه‌های ارتقای سرعت اینترنت اپراتور همراه اول و ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه در مناطق روستایی از توابع شهرستان شیروان برگزار شد، عنوان کرد از تمام تلاش‌هایی که برای انجام این پروژه‌ها انجام شده است قدردانی می‌کنیم. عبدالرضا عزیزی همچنین در این راستا مهندس دهقانی مقدم، مدیر ارتباطات سیار منطقه خراسان شمالی را به عنوان یک مدیر جهادی و پرتلاش معرفی کرد.

خدمات همراه اول در راستای ارتقای رفاه اجتماعی

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیروان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطات سیار در مناطق روستایی تاکید کرد اقدامات اپراتور اول کشور در راستای ارائه خدمات تلفن همراه به مناطق محرومی و روستایی به عنوان نمونه‌ای از ارتقای رفاه اجتماعی و افزایش خدمات الکترونیک در کشور محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واقعا منطقه محروم باشی و اینترنت نداشته باشی ظلمه

  2. حالا اون همه نمره منفی تو اون مقایسه بهش داده بودین

  3. سلام ما که در روستاهای استان فارس هستیم همراه اول والا اینترنتم اینجا نداره ایرانسلم تازه ۳g شده جفتشون جایی خدمات رسانی میکنند که پرسود باش اصلا مناطق محروم براشون مهم نیست