گلکسی S11

تجهیز گلکسی S11 سامسونگ به دومین نسل سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی

یک افشاگر معتمد ادعا می‌کند که گلکسی S11 سامسونگ به دومین نسل سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL مجهز خواهد بود و این سنسور متفاوت از دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی سی سی 9 پرو است.

صحبت‌ها در مورد گوشی گلکسی S11 سامسونگ خیلی زود آغاز شد. در تازه‌ترین آن‌ها ما شنیده بودیم که این دیوایس از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX که با همکاری دو شرکت سامسونگ و شیائومی تولید شده و زوم 5 برابری پریسکوپی را ارائه می‌کند، استفاده خواهد کرد. این همان سنسوری است که شاهد حضور آن در گوشی شیائومی سی سی 9 پرو خواهیم بود که امروز معرفی می‌شود. اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک افشاگر معتمد که آن را با حساب کاربری Iceuniverse می‌شناسیم، گلکسی اس 11 سامسونگ قرار است به دومین نسل این دوربین مجهز شود که به مراتب متفاوت از نسل نخست خود خواهد بود.

تفاوت‌های دوربین گلکسی S11 با شیائومی CC9 پرو مشخص نیست

مشخص نیست این سنسور جدید چه خواهد بود. آیا تغییراتی در ماتریس یا پردازش آن اتفاق خواهد افتاد یا آنکه از یک لنز با جذب نور بیشتر در آن استفاده می‌شود؟ (هرچند این مورد آخر به سنسور وابسته نیست). در هر صورت، اولین نسل سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL وعده‌ی تقسیم 4 به 1 پیکسل‌ها و خروجی عکس‌های 27 مگاپیکسلی با ثبت مقدار زیادی از جزئیات را به لطف اندازه‌ی بزرگی که دارد (حداقل در بین سنسورهای گوشی‌های هوشمند) می‌دهد.

هم اکنون انتظار می‌رود پرچمدار آینده‌ی سری Galaxy S‌ سامسونگ به تراشه‌ی اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون 865 کوالکام و یک رم LPDDR5 مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فعلا که سامسونگ با سنسور شیائومی نشون داد برتر مطلق عکاسی هست و تا الان مقام اول رو کسب کرده،مطمئنا سال دیگه امتیاز دوربین های سامسونگ با اختلاف فاحش برتر و بی رقیب خواهند بود…تازه این اول راهه…سامسونگ بی رقیب و هیچ کس جلودارش نیست،همونطور که نشون داده 11 سال بی رقیبه
    توصیه میکنم به سوتی که بیاد از سنسورهای سامسونگ بخره تا شاید به هوای اون گوشیهاش در سال 100 هزار تا بفروشه…خخخ