هواوی نوا 6

مشخصات کامل هواوی نوا 6 و قیمت آن لو رفت

هواوی گوشی نوا 6 را تا پایان آبان رونمایی می‌کند؛ اکنون مشخصات‌فنی کامل این گوشی منتشر شده که خبر از یک گوشی میان‌رده با امکانات پرچمداران را می‌دهد.

پس از منتشرشدن چنذین رندر از هواوی نوا 6، امروز مشخصات فنی آن به‌طور کامل اعلام شده است. هواوی برای میان‌رده‌ی خود سخت‌افزار بسیار قدرتمندی را در نظر گرفته و از نظر قیمت هم گوشی اقتصادی به نظر می‌رسد.

مشخصات هواوی نوا 6 (شایعات)

با توجه به گزارش My Smart Price، این گوشی در دو نسخه 4G و 5G روانه‌ی بازار چین می‌شود. شایعه شده که هواوی نوا 6 به صفحه نمایش 6.44 اینچ با کیفیت فول‌اچ‌دی مجهز می‌شود. از آنجایی که حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه قرارگرفته، هواوی توانسته نمایشگر IPS LCD را درآن به‌کار گیرد. گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که این صفحه‌نمایش 90 هرتزی را می‌توان به صورت دستی به 60 هرتز تغییر داد.

برای دوربین سلفی، بخش بیضوی شکلی روی صفحه‌نمایش تعبیه شده که دارای لنز اولیه 32 مگاپیکس و سنسور ثانویه 12 مگاپیکس است. در مورد پنل پشتی، گفته می‌شود که سیستم چهارگانه دوربین برای این اسمارت‌فون درنظر گرفته شده که لنز‌های 60 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو را میزبانی می‌کند. گفته‌شده که لنز اصلی 60 مگاپیکسلی نوا 6 ، توسط سونی تامین می‌شود و سنسور IMX686 نام‌دارد.

هواوی نوا 6احتمالا چیپست نوا6 ، کایرین 990 خواهدبود. این گوشی‌هوشمند در ورژن‌هایی با رم 8 و 12 گیگابایت عرضه‌ می‌شود. حافظه‌داخلی گوشی از نوع UFS 2.1 و در دو نسخه‌ی 128 و 256 گیگابایت خواهدبود. این دستگاه باتری 4000 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد و به همراه شارژر 40 وات فست‌شارژ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در گزارشات، به انواع مختلف هواوی نوا 6 اشاره نشده است اما پیش‌بینی می‌شود در سه نسخه و با قیمت‌های 499، 542 و 584 دلار روانه‌ی بازار شود.

طبق گزارشات منتشرشده، شماره مدل WLZ-AL10 مربوط به نسخه‌ی 4G این گوشی خواهد بود و نسخه 5G، شماره مدل WLZ-AN00 دارد. از سوی دیگر، گفته‌شده هواوی نوا 6 ورژن 5G از شارژر فست شارژ 40 وات پشتیبانی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود رنگ‌بندی‌ این گوشی بنفش، آبی، سیاه و قرمز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای کاش من همچین گوشی ای میداشتم