سامسونگ گلکسی اس 11

سامسونگ گلکسی اس 11 با نمایشگر بزرگ خمیده و در پنج مدل معرفی‌ می‌شود

با نهایی شدن طراحی جدیدترین پرچمدار‌ سامسونگ، هر روز شاهد لو رفتن اطلاعات بیشتری از سامسونگ گلکسی اس 11 هستیم. جدیدا اعلام شده که Samsung Galaxy S11 در پنج مدل معرفی می‌شود و نمایشگر بزرگ خمیده خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی اس 11 پر بحث‌ترین اسمارت‌فون هفته‌های اخیر است و هر روز اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها منتشرمی‌شود. اخیرا جزئیاتی از ظرفیت باتری گلکسی اس 11 ای لو رفت و همچنین خبر‌هایی در مورد مشخصات دوربین این‌ گوشی اعلام شد. امروز نیز ایوان بلس، افشاکننده معروف، اطلاعاتی را در مورد جدیدترین گلکسی ارائه کرده است.

سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس نمایشگر  فوق‌بزرگ و پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود

اوایل سال جاری بود که سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 10 را در سه مدل عرضه کرد و در ادامه یک نسخه‌ی چهارم با توانایی پشتیبانی از 5G به این خانواده اضافه‌شد. اما برای سال 2020، غول گوشی‌سازی کره‌ای در نظر دارد سه پرچمدار جدید خود را در چند نسخه مختلف به بازار ارائه کند.

پیشرفته‌ترین نسخه‌ی پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس 11 پلاس خواهد بود که قرار است به عنوان جایگزینی برای سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و اس 10 5G معرفی شود. طبق اطلاعات اولیه‌ی ما از این گوشی، پشتیبانی از شبکه 5G در نسخه‌ی استاندارد آن وجود خواهد داشت. در مورد تعداد دوربین‌های در نظر گرفته‌شده برای این گوشی هنوز چیزی منتشر نشده اما گفته می‌شود که نمایشگر 6.9 اینچی با لبه‌های خمیده در این مدل استفاده شود. باتوجه به ابعاد اعلام شده، گلکسی اس 11 پلاس در مقایسه با نمایشگر‌های 6.4 و 6.75 اینچی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری بهره‌خواهد برد.

سامسونگ گلکسی اس 11

خوشبختانه، نسل بعدی دستگاه‌های سامسونگ ابعاد بدنه‌ی بزرگتری‌ خواهند داشت و تقریبا در اندازه گلکسی اس 10 5G طراحی می‌شود. در مورد وضوح این نمایشگر‌های جدید هنوز چیز زیادی در دسترس نیست اما شایعاتی در مورد نرخ رفرش 90 هرتز تا 120 هرتز وجود دارند. اگر این خبر صحت داشته باشند،  گلکسی اس 11 رقیب‌ تازه‌ای برای محصول جدید وان پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

گلکسی اس 11 در دو مدل‌ دارای 5G و بدون آن عرضه می‌شود

دومین پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 11 خواهد بود که به بازار عرضه می‎‌شود. این گوشی که برادر بزرگ‌تری برای گلکسی اس 10 محسوب می‌شود، نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌ی قبلی خود خواهد داشت.

به گفته ایوان بلس، پنل 6.1 اینچی موجود در پرجمدار فعلی سامسونگ در نسل آینده جایش را به یک نمایشگر 6.7 اینچ خواهد داد. صفحه‌نمایش جدید به لطف افزایش ابعاد گوشی، لبه‌های خمیده‌ای در هر دو سمت خواهد داشت. گلکسی اس 11 پس از معرفی شدن، از نطر ابعاد صفحه‌نمایش در بین دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی لس 10 5G قرار خواهد گرفت.

سامسونگ گلکسی اس 11

همانند گلکسی اس 11 پلاس، نسخه‌ی استاندارد این سری نیز با پشتیانی از 5G قابل خرید خواهد بود. اما به دلیل اینکه این نسل جدید شبکه هنوز در بسیاری از کشورهای جهان قابل دسترس نیست، احتمالا سامسونگ نسخه‌ی ارزان‌تر را تنها با قابلیت 4G LTE عرضه خواهد کرد.

با نمایشگر جمع‌وجور و صاف گلکسی اس 11 ای خداحافظی کنید

اگر سامسونگ برند تجاری سابق خود را در سال آینده نیز حفظ کند، کوچکترین و ارزان‌‌ترین مدل گلکسی اس 11، گلکسی اس 11 ای خواهد بود. این گوشی جایگزینی برای گلکسی اس 10 ای است و از لحاظ قیمت و ابعاد در رقابت مستقیم با آیفون 11  اپل قرار می‌گیرد.

طبق اطلاعاتی که توسط ایوان بلس ارسال شده، سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش 5.8 اینچی اینفینیتی او را که در مدل 2019 وجود دارد کنارگذاشته و  دو مدل 6.2 اینچی و 6.4 اینچی را جایگزین کند. به علاوه وجود لبه‌های خمیده در اطراف تمایز اصلی با نسل قبلی به شمار می‌آید.

سامسونگ گلکسی اس 11

همانند اس11، شرکت سامسونگ نسخه‌ی اقتصادی آن را نیز به دلیل محدودیت شبکه 5G در کشور‌ها در دو مدل  5G و در 4G LTE عرضه می‌کند.

زمان معرفی و عرضه

براساس گفته بلس، گوشی‌های سری گلکسی اس 11 اواخر فوریه آماده‌ی عرضه خواهند بود. همچنین احتمال می‌رود رونمایی این گوشی، پیش از MWC  در روز سه‌شنبه 18 فوریه رونمایی شود.

عرضه گلکسی‌های جدید در کشور‌های مختلف، با توجه به پشتیبانی از شبکه 5G متفاوت خواهد بود و گفته شده بازار ایالات متحده تنها سه مدل از پنج مدل گلکسی اس 11 که دارای مودم 5G هستند را دریافت خواهد کرد و در کشورهایی که این فناوری وجود ندارد، تنها نسخه‌ی 4G LTE ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. امپراطور صنعت گوشی سازی دنیا مقل همیشه گل میکاره

  2. غول آخر وارد میشود همه تعظیم کنید