محصولات جدید سایپا

محصولات جدید سایپا به زودی به بازار عرضه خواهند شد

سایپا کوییک آر، تیبا 2 پلاس و نیسان دیزل یورو 5 محصولات جدید سایپا هستند که به زودی به بازار عرضه خواهند شد. شرکت سایپا همچنین قصد دارد رهام را نیز برای عرضه به بازار آماده کند.

گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه محصولات جدید خود طی سال‌های آینده برنامه‌ای را در نظر گرفته است که در حال حاضر در واحد تحقیق و توسعه مگاموتور چند پروژه مهم در این خصوص برای داخلی‌سازی قطعات و مجموعه‌های موتور و گیربکس محصولات جدید سایپا در حال انجام است. در همین راستا طی ماه گذشته مدیرعامل سایپا چندین بار برای نظارت بر فرایند ساخت موتور و قوای محرکه محصولات جدید سایپا از واحد تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور بازدید کرد.

نگاهی به محصولات جدید سایپا

در حال حاضر از اهداف مگاموتور و واحد تحقیق و توسعه این شرکت می‌توان به افزایش استانداردها و کارایی مجموعه موتور و قوای محرکه محصولات فعلی سایپا اشاره کرد. همچنین طراحی و ساخت موتور و متعلقات محصولات جدید سایپا طبق استانداردها و قابلیت‌های روز جهانی نیز جزو مهم‌ترین اهداف مگاموتور محسوب می‌شود. از این رو به زودی خبرهای متعددی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا مثل سایپا کوییک آر (پارس خودرو)، تیبا 2 پلاس و نیسان دیزل یورو 5 (زامیاد) خواهیم شنید که پس از این خودروها پلتفرم مدرن سایپا به نام SP100 به جربان خواهد افتاد و شاهد عرضه سایپا رهام نیز خواهیم بود.

در همین رابطه علی شیخ‌زاده، مدیرعامل پارس خودرو اخیرا اعلام کرد نسخه جدیدی از سایپا کوییک به نام کوییک آر در پارس خودرو تولید و تا پایان سال 98 به بازار عرضه خواهد شد. وی افزود با توجه به اینکه مشتریان از خودرو کوییک استقبال خوبی انجام دادند و همچنین تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید داشت، پروژه ساخت مدل جدید از کوییک در دستور کار پارس خودرو قرار گرفت. وی تاکید کرد با توجه به اینکه سایپا کوییک مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته است، قصد داریم این خودرو را در رنگ‌های بیرونی و داخلی جدید با هدف افزایش جذابیت تولید کنیم.

علی شیخ‌زاده در ادامه اظهار کرد:

به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سال‌های گذشته، رنگ سفید، رنگ غالب خودروهای بازار کشور بوده است، اما شرکت گروه سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرایی خود قصد دارد خودرو کوییک را ضمن رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در ظاهر بیرونی و تریم داخلی نیز تولید و به بازار عرضه کند. البته در کنار تغییرات رنگ ظاهری و درونی این خودرو، کوییک آر نسبت به مدل فعلی خود، از برخی امکانات چون رینگ آلومینیومی نیز بهره خواهد برد تا جذابیت ظاهری آن افزایش پیدا کند.

کاهش عرضه شایعه است

حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اخیرا اعلام کرد حدود 50 هزار دستگاه خودرو به مشتریان در مهر 98 تحویل داده شده است. وی افزود طبق تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، اجرای سیاست عرضه مداوم محصولات و تحویل هرچه سریع‌تر خودروهای معوق سایپا به مشتریان با جدیت بیشتری در حال انجام است. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با تکذیب خبرهایی در خصوص کاهش عرضه خودروسازان داخلی طی روزهای اخیر اعلام کرد:

چنین اظهارنظرهایی یا از بی اطلاعی این افراد بوده یا به دلیل تلاش برای ایجاد جو روانی در افکار عمومی برای اهدافی خاص است؛ چرا که در صنعت خودرو هیچ ‌منفعتی در کاهش عرضه محصولات به بازار وجود نخواهد داشت و به دلیل هر نوع تاخیر در تحویل می‌بایست جریمه‌ای به مشتریان پرداخت شود. در حال حاضر تیم جدید مدیریتی سایپا سعی دارد با سرعت بخشیدن به فرایند تحویل خودروهای قابل تولید، تعهدات باقی مانده از قبل را که به دلیل بی‌تدبیری‌های قبلی انجام شده است، کاهش دهد. اجرای برنامه تولیدی عبور مستقیم و نهضت تکمیل‌کاری خودروهای ناقص در سطح شرکت خودروسازی سایپا بستر ارتقای شرایط این مجموعه در خصوص تحویل به مشتریان را ایجاد کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عکسی که سر تیتر هست به نظرم یجوریه انگار کامپیوتری باشه به نظرتون اینطور نیست سایه ها و ابعاد و پرسپکتیو به نظرم درست و منطقی نیست